Кафедра хореографії та музичного мистецтва
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра хореографії та музичного мистецтва за Автор "Dovzhynets Inna Heorhiivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблема дихання в музичному виконавстві(2020) Соколова Єлізавета Володимирівна; Sokolova Yelizaveta Volodymyrivna; Довжинець Інна Георгіївна; Dovzhynets Inna HeorhiivnaДихання є найважливішою функцією організму, за допомогою цього процесу кисень потрапляє в усі органи та виводить вуглекислий газ для забезпечення життєдіяльності людини та повноцінного функціонування організму. Досліджуючи проблему фізіологічного дихання виконавців ми змогли довести, що дихальні процеси є важливими не тільки для вокалістів, духовиків, а й диригентів та піаністів. Метою даної роботи є дослідження особливостей фізіологічного дихання в різних видах виконавської діяльності музиканта. Цілі: проаналізувати ступінь вивченості проблеми в науковій літературі; розглянути дихання як психофізіологічну проблему; дослідити особливості дихання у музично-виконавському процесі; визначити специфіку виконавського дихання піаністів, вокалістів, диригентів та духовиків. Об’єктом дослідження є музичне виконавство. Предметом дослідження – особливості дихальних процесів у виконавській практиці. Обсяг роботи - 70 сторінок. Кількість посилань - 76. Структура роботи: робота складається зіз вступу, двох розділів, списку використаних джерел, висновків та додатків.Документ Піаністичні особливості виконання музики Ф. Шопена(2020) Лю Янь; Liu Yan; Довжинець Інна Георгіївна; Dovzhynets Inna HeorhiivnaПрофесійний музикант за родом своєї діяльності стикається з необхідністю відтворення музики різних стилів. Музика Ф. Шопена є унікальним феноменом, має епохальну значимість для виконавства, визначають стиль Шопена, а також існує цілий напрям у сучасному фортепіанному та виконавському музикознавстві. Метою даної роботи є виявлення особливостей стилістики шопенівської фортепіанної музики. Завдання: окреслити стильові координати романтичної доби в європейському виконавстві; розкрити національні риси композиторського письма Шопена; охарактеризувати особливості піаністичного стилю Ф. Шопена та його педагогічні принципи; виявити трансформації жанру мазурки в творчості Шопена. Об’єктом дослідження є фортепіанна музика Ф. Шопена. Предметом дослідження є піаністичні особливості виконання шопенівських творів. Обсяг роботи – 62 сторінки. Список використаних джерел складає 72 позиції. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.Документ Інтонування як виконавська проблема(2020) Юань Їжун; Yuan Izhun; Довжинець Інна Георгіївна; Dovzhynets Inna HeorhiivnaІнтонаційна специфіка музичного виконавства є важливою тематикою у широкому колі музикознавчих пошуків. У зв’язку з цим важливо розглянути особливості фортепіанного «інтонування» та з’ясувати особливості формування необхідних для цього піаністичних фактурних засобів. Метою даної роботи є вивчення виконавського інтонування як інтегративного явища музично-виконавської діяльності. Завдання:вивчити і систематизувати теоретичний та методичний матеріал з теми дослідження; з’ясувати психологічні аспекти формування інтонаційності у виконавському мистецтві; виявити особливості інтонаційного мислення музиканта-виконавця; розглянути специфіку формування навичок інтонування в процесі фахової підготовки піаніста. Об’єктом дослідження є інтонування у музичному мистецтві. Предметом дослідження є виконавське інтонування. Обсяг роботи – 61 сторінка. Список використаних джерел складає 71 позицію. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел.