Кафедра менеджменту освіти та педагогіки вищої школи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту освіти та педагогіки вищої школи за Автор "Chekurina Iryna Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні умови організації дистанційного навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Чекуріна Ірина Олександрівна; Chekurina Iryna Oleksandrivna; Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaУ науковій роботі наведено теоретичне узагальнення особливостей підготовки майбутніх педагогів в системі дистанційного навчання закладів вищої освіти, що знайшло відображення в обґрунтуванні, розробці та визначенні педагогічних умов впровадження дистанційного навчання;обґрунтовано важливі соціально-економічні передумови введення дистанційної форми навчання, визначено переваги та недоліки дистанційної освіти як технології. Установлено, що дистанційне навчання – це різновид навчання, за яким учасники освітнього процесу здійснюють індивідуалізовану взаємодію як асинхронно, так і синхронно у часі, використовуючи переважно електронні засоби навчання, основою якого є самостійна робота здобувачів освіти, що дозволяє навчатись за індивідуальною освітньою траєкторією. З’ясовано, що однією із ефективних моделей дистанційної освіти в процесі підготовки майбутніх педагогів є змішане навчання. Визначено, що вітчизняний досвід впровадження дистанційного навчання суттєвий, оскільки технології дистанційного навчання активно впроваджуються в підготовці майбутніх педагогів під час організації та проведення лекцій, семінарів, практичних занять, лабораторних занять, консультацій та самостійної роботи в синхронному або асинхронному режимах з використанням різноманітних онлайн платформ, інструментів і застосунків. Водночас спостерігається недостатнє відпрацювання практичних навичок всіх учасників освітнього процесу і відсутність обґрунтованих методичних засад для реалізації зазначеної форми навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів. Проведене теоретичне дослідження показало, що визначення ефективних педагогічних умов організації дистанційного навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів є актуальним.