Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Dehtiarova Viktoriia Borysivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру в ігровий спосіб(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дегтярьова Вікторія Борисівна; Dehtiarova Viktoriia Borysivna; Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yurii MykolaiovychОб'єктом дослідження є процес формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру. Предмет дослідження – формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру в ігровий спосіб. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено феномен аутизму як науково-соціальну проблему. Описано розлади аутистичного спектру як наукової проблеми. Висвітлено особливості розвитку дітей з аутизмом дошкільного віку. Охарактеризовано комунікативну діяльність дітей з розладами аутистичного спектру. У другому розділі описано діагностику комунікативного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру. Визначено критерії та рівні комунікативного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру, описано організацію та методику констатувального експерименту, визначено стану комунікативних навичок у дітей з РАС. У третьому розділі описано експериментальну роботу з розвитку комунікативних умінь у дітей зазначеної категорії в ігровий спосіб. Представлено авторський комплекс ігор з розвитку комунікативних умінь у дітей з РАС дошкільного віку, описано методику застосування ігрових методів у роботі з аутистичними дітьми, здійснено аналіз результатів формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 85 сторінок, з них – 72 сторінки основного тексту, 3 таблиці, 9 рисунків, 72 джерела.