Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Bondarenko Yuliia Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корекція емоційно-вольової сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку засобами казкотерапії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кошелівська Тетяна Василівна; Koshelivska Tetyana Vasylivna; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaОб’єкт дослідження: корекційно-розвиткова робота з дошкільниками із затримкою психічного розвитку. Предмет дослідження: корекція емоційно-вольової сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку засобами казкотерапії. Мета дослідження: дослідити корекційну спрямованість казкотерапії в розвитку емоційно-вольової сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обгрунтовується актуальність дослідження, визначена мата та завдання дослідження. У першому розділі описані теоритичні засади використання казкотерапії як засобу корекції емоційно-вольової сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку. У другому розділі описані практичні засади вікористання використання казкотерапії як засобу корекції емоційно-вольової сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження та публікації. Апробація результатів здійснювалася шляхом участі в одній конференції VІІІ Міжнародна заочна студентська науково-практична конференція «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців». Структура та обсяг магістерської роботи. У тексті містяться 8 таблиць, 19 малюнків. Основний зміст магістерської роботи викладено на 6 сторінках. Загальний обсяг магістерської роботи складає 89 сторінки.Документ Напрямки взаємодії організацій громадянського суспільства з родинами дітей з особливими освітніми потребами в Сумському регіоні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Лебедь Наталія Федорівна; Lebed Nataliia Fedorivna; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaОб’єктом дослідження є процес та результати взаємодії громадських організацій з родинами, в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами, на локальному (місцевому) рівні. Предмет дослідження – напрямки взаємодії громадських організацій з родинами, в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами, в Сумському регіоні. Мета дослідження – визначити напрямки взаємодії локальних громадських організацій з родинами, які виховують дитину/дітей з особливими освітніми потребами, через вивчення наявного досвіду такої взаємодії та дослідження потреб родин зазначеної категорії в Сумському регіоні. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено нормативно-правові та наукові засади взаємодії організацій громадянського суспільства з родинами дітей з особливими освітніми потребами, визначено роль родини у вихованні дитини цієї категорії, надано характеристику досвіду взаємодії громадських організацій з родинами, які виховують дітей з особливими освітніми потребами, в Сумському регіоні. У другому розділі описано критерії, рівні та методики проведення оцінки рівня взаємодії оцінки членами родин дітей з особливими освітніми потребами та лідерами громадських об’єднань Сумського регіону, перешкод, які негативно впливають на процес співпраці. У третьому розділі сформульовано перелік напрямків взаємодії організацій з родинами зазначеної категорії, обґрунтовано особливості організації системи підтримки родин, в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами, громадськими об’єднаннями Сумського регіону, проведено аналіз результативності формувальної частини дослідження. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження були представлені на VІІ Міжнародній студентській науково-практичній конференції «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень, 2021), VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад, 2021). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях.Документ Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання молоді з особливими освітніми потребами в закладах професійно-технічної освіти(2020) Декунова Наталія Іванівна; Dekunova Nataliia Ivanivna; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaУ магістерській роботі розглянуто відношення суспільством до осіб з особливими потребами, визнання їхніх прав на здобуття освіти та професії. Розкрито сутність основних понять «інклюзія», «інтеграція», «інклюзивна освіта», «інклюзивне навчання» «особи з особливими освітніми потребами», проаналізовано проблему інтеграції молоді з особливими освітніми проблемами в сучасне соціальне середовище. Проаналізовано законодавче та нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання у закладах професійно-технічної освіти. Розглянуто шляхи організації інклюзивного навчання в професійно-технічних закладах. Вивчено стан впровадження інклюзивного навчання молоді з особливими освітніми потребами та можливості розширення доступності професійно-технічної освіти для осіб з особливими освітніми потребами шляхом адаптації та модифікації навчальних програм, пристосування освітнього середовища навчального закладу до потреб і життєвих цілей осіб цієї категорії. Описана і проаналізована експериментальна перевірка ефективності організації інклюзивного навчання в професійно-технічних навчальних закладах, а саме специфіка організаційної роботи інклюзивного навчання, оцінювання та складання індивідуального навчального плану. Теоретичні положення та практичні результати досліджування можуть бути використані вчителями, майстрами, психологами та методистами закладів професійно-технічної освіти. Результати проведеного дослідження можуть бути використані у навчальних курсах для студентів закладів вищої освіти.Документ Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників із затримкою психічного розвитку засобами художнього слова(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Горобець Ірина Іванівна; Horobets Iryna Ivanivna; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaОб’єктом дослідження є процес розвитку зв’язного мовлення дошкільників. Предмет дослідження - розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами художнього слова. Мета дослідження - дослідити та обґрунтувати вплив художнього слова на розвиток зв’язного мовлення дітей із порушенням мовлення старшого дошкільного віку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено питання виховного та розвивального значення художнього слова, особливостей розвитку мовлення дошкільників із затримкою психічного розвитку, корекційного впливу художнього слова на розвиток мовлення цієї категорії дітей. У другому розділі представлено організацію та методику проведення експериментального дослідження, результати констатувального його етапу. У третьому розділі висвітлено шляхи активізації розвитку зв’язного мовлення дітей із затримкою психічного розвитку засобами художнього слова, аналіз результатів формувального етапу дослідження та запропоновано методичні рекомендації щодо впровадження художнього слова в освітній процес.