Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Автор "Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cтворення інтерактивних аплетів в програмі The Geometer’s Sketchpad як засобів візуалізації математичних знань(2015) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychВ статті розглянуто один із можливих шляхів реалізації забезпечення підтримки візуалізації математичних знань, а саме, створення інтерактивних аплетів. Детально описано процес створення аплетів в програмі The Geometer's Sketchpad.Документ Використання інформаційно-комунікаційних технологій і візуалізації навчального матеріалу для зацікавлення майбутніх вчителів задачами математичної статистики(2017-05) Хворостіна Юрій В'ячеславович; Khvorostina Yurii Viacheslavovych; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaУ тезах описано використання інформаційно-комунікаційних технологій і візуалізації навчального матеріалу для зацікавлення майбутніх вчителів задачами математичної статистики.Документ Візуалізація як тренд інноваційного розвитку освіти в Україні(2017-05) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychПроблемою, з якою стикається людина в інформаційному суспільстві, можна вважати відсутність вмінь знайти і використати потрібний матеріал замість потреби знати цей матеріал. Це, зокрема, тягне за собою потребу швидкого сприйняття довгих текстів, що актуалізує питання їх подання у іншій, не текстовій, а більш стислій, більш лаконічній формі. Тому актуальними та затребуваними стають технології навчання, які сприяють формуванню умінь швидко опрацьовувати великі за обсягами інформаційні потоки. Серед таких технологій окремою групою варто виділити ті, які у своїй основі спираються на зорове сприйняття образів.Документ До питання про використання когнітивної візуалізації у підготовці вчителя(2017-04) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ статті розглянуто тлумачення поняття візуалізації. Описані погляди науковців стосовно якості і ефективності залучення візуалізації в навчальний процес. Наголошується увага на тому, що сучасний вчитель має великий інструментарій для роботи над візуалізацією навчального матеріалу, але не кожний з них має відповідну підготовку, що і зумовлює актуальність вивчення технологій візуалізації та методичних аспектів створення візуалізованого контенту.Документ К вопросу об использовании визуализации в подготовке учителя(УО МГПУ им. И. П. Шамякина, 2017-03) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna; Юрченко Артем ОлександровичВ тезисах показан опыт использования визуализации в подготовке учителей математики, физики и информатики.Документ Методологічні основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій(2017-05) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ статті піднімається питання визначення методологічної основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій. Обгрунтовано, що системний підхід забезпечує цілісність педагогічного процесу з характерними ієрархічністю і наступністю; використання інтегрованого підходу сприяє появі нової якості інформатико-математичних знань та технологічних умінь; компетентісний підхід є важливим з позицій технологічної практики навчання; акмеологічний підхід забезпечує подальшу рефлексію професійної діяльності з індивідуальним проектуванням самовдосконалення і саморозвитку.Документ Огляд програмного забезпечення для створення інтелект-карт(2014-12) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ статті описуються результати порівняння різних програмних засобів, за допомогою яких можна створювати інтелект-карти. Рекомендується середовище XMind