Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Kravchenko Anatolii Ivanovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корекція звуковимови у студентів спеціальності спеціальна освіта (Логопедія. Спеціальна психологія)(2020-12-30) Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ статті актуалізовано проблему нормативності звуковимови майбутніх фахівців-логопедів у контексті їх професійної мовленнєвої компетентності. Наголошено, що порушення звуковимови у майбутнього вчителя-логопеда є неприпустимою професійною невідповідністю. Виявлено, що майже третина студентів-першокурсників мають певні порушення звуковимови і це можна розцінювати як перешкоду до подальшої професійної діяльності на посаді вчителя-логопеда. Авторами здійснено опис особливостей реалізації організаційних, етапних, змістовних та методичних компонентів корекційно-логопедичної роботи з дорослими людьми (студентами), а також представлено результати експериментальної системи корекційно-логопедичної роботи щодо корекціїї звуковимови у студентів спеціальності Спеціальна освіта (Логопедія) в умовах закладу вищої освіти. Результативність покращення звуковимови автори пояснюють специфікою "перенавчання" дорослої людини та відношенням до корекційно-логопедичної роботи самих студентів.Документ Спеціальна освіта (Логопедія) – напрямок навчання в Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка(2021) Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaОстанніми роками в нашій країні спостерігається модернизація системи спеціальної освіти, що передбачає її вихід на принципово новий рівень функціонування. Саме тому на перший план виступає проблема підготовки фахівців, які розроблятимуть систему освіти та зможуть ефективно в ній працювати.