Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Cherniakova Zhanna Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховання особистості в умовах змін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaПосібник «Виховання особистості в умовах змін» є важливим елементом у структурі професійної підготовки майбутніх педагогічних кадрів. Він забезпечує системне розуміння сутності, змісту, структури, принципів та методів виховання, які складають науково обґрунтовану основу для ефективної педагогічної діяльності. Посібник сприяє формуванню цілісного світогляду майбутніх учителів щодо ролі та місця виховання в освітньому процесі, зосереджуючись не лише на практичних аспектах педагогічної діяльності, а й на глибокому аналізі філософських, психологічних та соціокультурних основ впливу виховання. Оволодіння закономірностями розвитку особистості, вміння адаптувати підходи виховання до постійних змін у суспільстві, а також формування рефлексивних навичок та педагогічної чутливості є ключовими компетенціями, розвиток яких забезпечується змістом цього посібника. Посібник рекомендовано для використання у вищих педагогічних навчальних закладах як базовий або додатковий навчальний ресурс у процесі викладання нормативних та вибіркових дисциплін педагогічного циклу, зокрема таких, як «Теорія виховання», «Педагогіка», «Основи виховної праці» та інших суміжних курсів.Документ Загальна педагогіка(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaМетодичні рекомендації з дисципліни «Загальна педагогіка» складені відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. Методичні рекомендації мають чітко структуровану, логічно впорядковану побудову, що відповідає сучасним підходам до організації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Зміст рекомендацій послідовно визначає мету та завдання навчального курсу, формулює очікувані результати навчання відповідно до компетентнісного підходу та детально розкриває тематичний зміст навчальних модулів. Кожна тема супроводжується переліком ключових понять, орієнтовними питаннями для контролю, завданнями для самостійної роботи та тестами для контролю та самоконтролю. Методичні рекомендації спрямовані на покращення навичок навчальної роботи студентів та пошуку інформації, навичок опрацювання різноманітних науково-педагогічних джерел; критичного аналізу та використання їх як у процесі підготовки до семінарських занять, так і в педагогічній діяльності. Методичні рекомендації адресовані студентам другого курсу освітнього рівня «Бакалавр», а також магістрантам, аспірантам та викладачам педагогічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах.Документ Наскрізна педагогічна практика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro Vasylovych; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaУ навчально-методичному посібнику подані програми навчальних і виробничих практик студентів педагогічних університетів освітньо-кваліфікаційних рівнів «бакалавр», «магістр», «аспірант» галузі знань 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями), розроблені викладацьким колективом кафедри педагогіки СумДПУ імені А. С. Макаренка. Визначені цілі й завдання практики, її особливості на кожному з етапів; подані характеристики вікових особливостей дітей відповідних вікових груп, представленні методики педагогічного діагностування, рекомендації щодо організації ефективної навчальної та позанавчальної роботи, що відповідають завданням сучасної освіти в контексті Концепції нової української школи. Призначено для студентів та викладачів педагогічних університетів, працівників освіти.Документ Педагогіка (Теорія виховання)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaМетодичні рекомендації з дисципліни «Педагогіка (Теорія виховання)» складено відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. У межах вивчення теорії виховання у рекомендаціях розглядаються закономірності формування особистості, соціально-педагогічні механізми впливу на індивіда, а також роль педагога у створенні сприятливого виховного середовища. Особлива увага приділяється моральному, трудовому, естетичному, фізичному та громадянському вихованню, а також сучасним підходам до виховної діяльності в контексті викликів XXI століття. Теорія виховання є фундаментом для формування компетентного, відповідального та гуманістично спрямованого фахівця в галузі освіти.Документ Самостійна робота студентів з курсу «Педагогіка»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaМетодичні рекомендації «Самостійна робота студентів з курсу «Педагогіка»» складено відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. Завдання курсу спрямовані на озброєння майбутніх вчителів педагогічними знаннями, на формування на їх основі педагогічних умінь і навичок, на розвиток і виховання студентської молоді шляхом самостійного опанування теоретичного і практичного матеріалу. Зміст самостійної роботи є логічно структурованим: мета заняття, план вивчення теми, ключові поняття теми, основні положення, тематична інформація, комплекс завдань для самостійної роботи. Методичні рекомендації спрямовані на удосконалення навичок самостійної навчальної роботи студентів і пошуку інформації, умінь опрацьовувати різноманітні науково-педагогічні джерела; критично їх аналізувати і використовувати як у процесі підготовки до семінарських занять, так і у педагогічній діяльності. Методичні рекомендації адресовано студентам другого курсу освітнього рівня підготовки «Бакалавр», а також магістрантам, аспірантам, викладачам педагогічних спеціальностей закладів вищої педагогічної освіти.