Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Бойченко Марина Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Наскрізна педагогічна практика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro Vasylovych; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaУ навчально-методичному посібнику подані програми навчальних і виробничих практик студентів педагогічних університетів освітньо-кваліфікаційних рівнів «бакалавр», «магістр», «аспірант» галузі знань 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями), розроблені викладацьким колективом кафедри педагогіки СумДПУ імені А. С. Макаренка. Визначені цілі й завдання практики, її особливості на кожному з етапів; подані характеристики вікових особливостей дітей відповідних вікових груп, представленні методики педагогічного діагностування, рекомендації щодо організації ефективної навчальної та позанавчальної роботи, що відповідають завданням сучасної освіти в контексті Концепції нової української школи. Призначено для студентів та викладачів педагогічних університетів, працівників освіти.Документ Педагогіка в часі та просторі(2025) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaМетодичні рекомендації до семінарських занять курсу «Історія педагогіки та порівняльна педагогіка» складено у відповідності до вимог кредитно-трансферної системи. Комплексне методичне забезпечення занять вміщує теоретичні питання, методичні рекомендації, завдання для контролю засвоєння навчального матеріалу, тести та питання для підсумкового контролю, методичні поради щодо засвоєння основних понять теми, роботу з першоджерелами. Використання сукупності дидактичних методів і прийомів спрямовано на розвиток критичного мислення, формування історико-педагогічної компетентності, здатності до аналізу та зіставлення педагогічних ідей і систем. Методичні рекомендації розраховані на студентів, магістрантів, викладачів закладів вищої освіти. Вони будуть корисними для освітян і вчителів та всіх, хто цікавиться історією освіти й педагогіки.