Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Balaban Yaroslav Romanovych"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Нанообразование – приоритетное направление в системе підготовки кадров(2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr DmytrovychЧастью преодоления экономического кризиса в Украине является развития нанонауки и нанотехнологий, внедрение их достижений в образовательное пространство, что должно осуществляться совместно, общими усилиями образовательных учреждений, промышленных предприятий и государственных органов.Документ Перспективи дистанційного і змішаного навчання в системі безперервної освіти(2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii VasylovychУ статті розглядаються глобальні тенденції розвитку світової системи освіти, проаналізовано основні віхи впровадження дистанційної та змішаної освіти, виявлені ключові стейкхолдери дистанційного навчання та їх цілі, а також акцентовано увагу на необхідності розвитку нових дидактичних засобів, зокрема, smart-технологій і smart-посібників для ефективної системи дистанційного навчання. Цю роботу пропонується розпочинати з розробки концепції smart-посібника та проектування відповідних навчальних блоків.Документ Швидкість світла як константа зв’язку між оптикою,електрикою і магнетизмом(2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr StepanovychСтатті наголошується на необхідності формування цілісного наукового світогляду майбутніх учителів фізики протягом всього періоду навчання. Особлива роль в цьому плані відводиться законам електродинаміки та історії її становлення як науки про нерозривний зв'язок електричних і магнітних явищ. На основі аналізу навчально-методичної літератури запропоновано методику висвітлення у курсі загальної фізики питань взаємозв’язку оптичних, магнітних та електричних явищ. Показано, що ознайомлення майбутніх учителів фізики з історією наукових досягнень, методологічними підходами і концепціями фізичної науки в їхній діалектичній єдності і протистоянні протягом певної історичної епохи, неможливе без розгляду складних світоглядних і наукових пошуків представників природничо-наукової думки. Це вимагає особливого підходу до розробки питань методики викладання курсу загальної фізики з метою виведення студентів за межі вузькопредметного мислення.Документ Інформаційно-комунікативні технології у процесі навчання основ нанонаук у шкільній освіті(2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr DmytrovychУ статті представлені можливості використання інформаційно-комунікативних технологій у процесі навчання основ нанотехнологій. Визначено основні напрями застосування інформаційно-комунікативних технологій при викладанні нанотехнологій у загальноосвітній школі. Виділено основні види завдань для учнів при роботі з комп’ютерними моделями у процесі навчання основ нанотехнологій. Охарактеризовано сучасні навчально-методичні комплекси для вивчення нанотехнології, доступні у режимі онлайн. Розкрито характерні особливості реалізації освітнього потенціалу інформаційно-комунікативних технологій у навчанні основ нанотехнологій.