Кафедра ОТМ та дизайну
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра ОТМ та дизайну за Автор "Kokhan Nataliia Mykhailivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аутсайдерське мистецтво: різноаспектність проблеми(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Северин Світлана Сергіївна; Severyn Svitlana Serhiivna; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaНаприкінці ХІХ – на початку ХХ століття відбуваються значні зрушення кордонів культури в соціальній, філософській, естетичній сферах. Цей процес триває до нашого часу і приводить до зміни цінностей та художніх підходів у творчості, наслідком чого стають нові явища та художні напрямки в мистецтві і культурі. Насамперед відзначається зростання інтересу до нетрадиційного мистецтва в таких його видах і проявах, як наїв, примітив, мистецтво самоучок, аутсайдерське мистецтво, арт-брют, дитяча творчість. Ці явища «на загальних умовах» залучаються до глобального художнього процесу. У дослідженні проблематики аутсайдерського мистецтва значущими є саме мистецтво як явище, його ідеали, естетична цінність, а також процеси та фактори, що впливали на його трансформацію. Актуальність аутсайдерського мистецтва визначається різними аспектами, а саме: 1) культурологічною перспективою (значні зміни у соціокультурному процесі ХХ – початку ХХІ століття); 2) новітнім характером мистецтва, що є закономірним під час зрушень у динаміці культури; 3) смисловим зближенням з мистецтвом душевнохворих та ін. Мета– висвітлити особливості аутсайдерського мистецтва та окреслити його специфіку. Поставлена мета потребує вирішення наступних завдань: – з’ясувати стан дослідженості аутсайдерського мистецтва в теорії мистецтвознавства; – розглянути історію його розвитку; – висвітлити особливості аутсайдерського мистецтва та окреслити його специфіку: – простежити популяризацію творчості художників аутсайдерів у музейній та виставковій справі, на аукціонах тощо. Об’єкт дослідження аутсайдерське мистецтво ХХ – початку ХХІ століть. Предмет – різноаспектність прояву аутсайдерського мистецтва Структура і обсяг роботи. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 65 сторінок. Кількість використаних джерел –82.Документ Декоративний розпис в Україні та Китаї ХІХ–ХХ століть(2020) Іжик Єлізавета Олегівна; Izhyk Yelizaveta Olehivna; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaАктуальним є взаємовплив культур на декоративні розписи України та Китаю у ХІХ – ХХ століттях. Розглядаються особливості розписів та порівнюються схожі та відмінні елементи в таких різних з першого погляду країнах. Дана робота, вирішуючи спеціальні завдання мистецтвознавчого дослідження, може також сприяти подальшому зміцненню дружніх контактів в науковому і культурному співробітництві між Китайською Народною Республікою та Україною. Мета і задачі дослідження. Мета: Дослідити взаємовплив декоративного розпису України та Китаю ХІХ – ХХ століття. Задачі: 1) простежити взаємовплив між Китаєм та Російською імперією. 2) розглянути особливості декоративного розпису інтер’єрів та меблів цих країн. 3) дослідити значення символіки рописів обох країн. 4) висвітлити схожість технік українського та китайського розписів. Об’єкт дослідження: декоративний розпис України та Китаю ХІХ-ХХ ст. Предмет дослідження: порівняння декоративних розписів та технік їх виконання України та Китаю ХІХ-ХХ ст.Документ Левкас: технологія, виразні можливості та застосування в курсі вивчення дисципліни «Робота в матеріалі»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Зав’ялова Ольга Костянтинівна; Zavialova Olha Kostiantynivna; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaМетодичні рекомендації з вивчення технології, виразних можливостей та застосування левкаса в курсі дисципліни «Робота в матеріалі» призначені для надання допомоги студентам денної та заочної форми навчання. Пропоновані матеріали підготовлено згідно з чинними стандартами вищої освіти. Видання містить відомості щодо мети, завдань і обсягів вивчення, рекомендації з практичного застосування і перевірки набутих знань і навичок згідно з критеріями до практичних результатів навчання за Освітньою програмою спец. 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» за урахування нормативно-правової бази щодо організації освітнього процесу в Університеті.Документ Постать жінки-митця в європейському образотворчому мистецтві (XVIII – початок ХХ ст.)(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Стахевич Галина Олександрівна; Stakhevych Halyna Oleksandrivna; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaАктуальність теми. Шлях становлення жінки в мистецтві як митця та професіонала від початку супроводжувався суворою ієрархією її ролі та соціальними обмеженнями в суспільстві. Їх творча діяльність у різних видах мистецтв трактувалась як домашня робота, розвага або хобі. Незважаючи на таке положення, починаючи з XVI століття вже були відомі художниці, які «ламали» загальноприйняте уявлення про них, як дилетанток та аматорок. Процес становлення жінки як професіонала почався у XVIII, а більш активне визнання в різних країнах Європи прийшло близько у середині ХІХ. Це було обумовлено як поступовою зміною соціальних статутів, так і поширенням феміністичного руху в Європі. Актуальність роботи зумовлена: 1) недостатнім вивченням питань щодо творчості жінок-художниць європейського образотворчого мистецтва в українському мистецтвознавстві; 2) затребуваністю досліджень в українському мистецтвознавстві, скерованих на узагальнення закономірностей і стильових особливостей художньої творчості жінок в контексті європейського образотворчого мистецтва; 3) необхідністю розгляду тенденцій розвитку та еволюції здобутків європейського образотворчого мистецтва для теоретичного обґрунтування проблеми сприйняття постаті жінки, як митця. Мета і задачі дослідження - висвітлити передумови та особливості становлення й розвитку творчості жінки-митця з XVIІІ до початку ХХ ст. Завдання дослідження: 1) зробити аналіз наукової літератури з проблеми дослідження; 2) визначити особливості оцінки мистецтва художниць крізь призму гендерної ідентифікації в історичній ретроспективі; 3) виявити специфіку творчої практики жінок в історії європейського образотворчого мистецтва до XVIII ст.; 4) висвітлити шляхи становлення жінки-художниці, як професіонала та митця, в образотворчому мистецтві XVIII-ХІХ ст.; 5) розширити уявлення про роль жіночої художньої творчості в європейському образотворчому мистецтві кінця ХІХ – початку ХХ ст. Об’єкт дослідження: європейське образотворче мистецтво ХVI – початку ХХ ст. Предмет дослідження: образотворче мистецтво жінки-художниці в Європі з XVIІІ до початку ХХ ст. Структура і обсяг роботи. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 110 сторінок. Кількість використаних джерел – 74.Документ Принципи та концепти традиційної та сучасної архітектури Японії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бусько Роман Володимирович; Busko Roman Volodymyrovych; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaАктуальність теми. Сьогодні в Японії та Україні мало хто точно знає історію побудови перших будинків, старовинні архітектурні стилі, але без минулого немає майбутнього, воно завжди впливає на наш світогляд. У вітчизняних та зарубіжних музеях, на виставках та конференціях розглядається низка питань історії, теорії та художньо-технічних можливостей архітектурного мистецтва. Та на жаль на сьогодні мало публікацій, які висвітлюють творчу діяльність японських архітекторів минулого, а для людини мистецтво архітектури ніколи не втрачало своєї актуальності. Актуальність роботи зумовлена: 1) недостатня вивченість становлення та розвитку архітектурного мистецтва 2) затребуваність досліджень, спрямованих на узагальнення закономірностей і тенденцій розвитку архітектури, вивчення свого минулого і впливу на сучасність. 3) необхідність врахування розвитку, пов'язаних з еволюцією технічного прогресу для теоретичного обґрунтування проблем архітектури. Мета і задачі дослідження - Дослідити та висвітлити особливості традиційної та сучасної японської архітектури. Завдання дослідження: 1) Проаналізувати наукову літературу з теми дослідження; 2) Простежити особливості різноманітних типів традиційних японських будівель; 3) Розглянути основні концепти традиційної та сучасної японської архітектури – їх відображення в архітектурних рішення та філософську основу; 4) Проаналізувати спільні та відмінні риси в японській та українській народній архітектурі. Об‘єкт дослідження: архітектура Японії. Предмет дослідження: відображення концептів у японській архітектурі. Методи дослідження: теоретико-критичний аналіз літератури з теми дослідження; зіставлення, узагальнення і синтезування здобутої інформації тощо. Структура і обсяг роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи - 72 сторінки. Кількість використаних джерел– 104.Документ Сучасні тенденції трансформації простору та обладнання в житловому інтер’єрі(2020) Панасюк Яна Юріївна; Panasiuk Yana Yuriivna; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaТенденції розвитку як меблевих трансформерів для масового виробництва, так і елітних об’єктів, які у своїй конструкції містять можливість зміни форми та ставлять завдання створення найбільш комфортного варіанту планування внутрішнього простору. Актуальністю обраної теми є оцінка сучасного стану та майбутній розвиток способів трансформації житлових інтер’єрів. Мета: дослідити основні сучасні тенденції вдосконалення інтер’єру за допомогою способів трансформації.Документ Формування художнього образу засобами графічного дизайну(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Винокур Єлизавета Сергіївна; Vynokur Yelyzaveta Serhiivna; Кохан Наталія Михайлівна; Kokhan Nataliia MykhailivnaАктуальність теми. Сучасне суспільство переповнене величезною кількістю інформації, в якій все важче орієнтуватися, оскільки одна частина є інформаційним шумом, інша є недостовірною, третя здається просто нецікавою. Тому важливо, щоб ця інформація була візуально організована таким чином, щоб за цей час головні її частини були засвоєні. Особливого значення набуває здатність дизайнера за допомогою засобів графічного дизайну досконало й ефективно синтезувати інформаційні потоки, доносити їх до свідомості та підсвідомості споживача застосовуючи правильні об’єкти візуальної комунікації. Отже, актуальність теми магістерської роботи зумовлена: 1) недостатнім вивченням питання художнього образу в графічному дизайні в Українському мистецтвознавстві; 2) в необхідності досконалого й ефективного синтезування інформаційних потоків, коректному донесенню їх до споживача застосовуючи правильні об’єкти візуальної комунікації за допомогою засобів графічного дизайну; 3) затребуваністю графічного дизайну в сучасному суспільстві. Мета і задачі дослідження - встановити особливості формування художнього образу за допомогою засобів графічного дизайну. Завдання дослідження: 1) розглянути поняття «художній образ» та його естетичну складову; 2) розкрити особливості створення художньго образу в різних видах мистецтв; 3) проаналізувати спеціфіку формування художнього образу в графічному дизайні, зокрема, в системі візуальних комунікацій; 4) висвітлити форми та засоби передачі художнього образу в графічному дизайні. Об’єкт дослідження – художній образ та засоби його формування в різних видах мистецтв. Предмет дослідження – особливості формування художнього образу засобами графічного дизайну. Структура і обсяг роботи. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи – 82 сторінок. Кількість використаних джерел – 82.