Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Карпенко Євген Віталійович"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Алгоритми самостійної роботи студента в процесі вивчення хорового аранжування(2021) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychУ методичних рекомендаціях до робочої програми навчальної дисципліни «Хорове аранжування» для здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня (галузь знань 02 «Культура і мистецтво», Спеціальність 025 «Музичне мистецтво») укладач торкається проблематики організації самостійної роботи студентів під час виконання творчих завдань та формування стійкого ефективного алгоритму самостійної роботи. У роботі акцентується увага на необхідності розвитку гармонійного слуху та усвідомлення значення процесу формоутворення у процесі створення хорових партитур. Автор надає поради стосовно опанування нотних комп’ютерних програм.Документ Двофазні та однофазні ауфтакти(2022) Карпенко Євген Віталійович; Ігнатовська Оксана Іванівна; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Ihnatovska Oksana IvanivnaУ методичних рекомендаціях «Двофазні та однофазні ауфтакти», адресовані здобувачам першого (бакалаврського) рівня, які вивчають курс «Хорове диригування» (галузь знань 014 Середня освіта, спеціальність Музичне мистецтво) висвітлено проблему усвідомлення природи формування однофазних та двофазних ауфтактів. Укладач торкається проблематики вивчення хорового диригування в умовах онлайн освіти та аспектів організації самостійної роботи студентів.Документ Методичні основи вивчення хорового диригування на першому курсі навчання(2021) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychУ методичних рекомендаціях до робочої програми навчальної дисципліни «Хорове диригування» (галузь знань 014 Середня освіта, спеціальність Музичне мистецтво, перший (бакалаврський) рівень вищої освіти) висвітлено проблему розвитку мануальної техніки студентів-початківців та запропоновано шляхи створення сприятливих педагогічних умов для підвищення ефективності процесу опанування перших диригентських схем, вступів та знять на різні долі тактів шляхом впровадження у педагогічну практику диригентських етюдів. Укладач торкається проблематики вивчення хорового диригування в умовах онлайн освіти та аспектів організації самостійної роботи студентів.Документ Методичні рекомендації до робочої програми з естрадно-джазового аранжування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Карпенко Євген Віталійович; Ігнатовська Оксана Іванівна; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Ihnatovska Oksana IvanivnaУ методичних рекомендаціях до робочої програми навчальної дисципліни «Естрадно-джазове аранжування» для здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня (галузь знань 02 «Культура і мистецтво», Спеціальність 025 «Музичне мистецтво») укладач торкається проблематики розвитку гармонійного слуху та усвідомлення значення процесу формоутворення у ході створення ансамблевих партитур. Автори надають поради стосовно опанування нотних комп’ютерних програм.Документ Практикум з шкільного репертуару(2021) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Ігнатовська Оксана Іванівна; Ihnatovska Oksana IvanivnaУ навчально-методичному посібнику висвітлюються специфічні аспекти діяльності вчителя музичного мистецтва та викладаються поради стосовно набуття фахових компетенцій здобувачами вищої освіти через моделювання вчительської діяльності. Запропоновано план аналізу шкільної пісні та критерії оцінювання які відповідають Робочій програмі з предмету «Практикум з шкільного репертуару» для спеціальності 014 Середня освіта, музичне мистецтво.Документ Пісні на вірші Анатолія Костецького(2022) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychЗбірка пісень Євгена Карпенка на вірші відомого українського поета Анатолія Костецького адресована дітям дошкільного та шкільного віку. Різноманітні за характером та складністю твори призначені поповнити репертуар дитячих вокально-хорових гуртків різного рівня підготовки. Пісні вчать дітей бути наполегливими і чуйними, любити свою країну, природу рідного краю.Документ Розвиток чуття внутрішньодольової пульсації на прикладах вільно структурованих мелодій(2021) Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen VitaliiovychУ методичних рекомендаціях до робочої програми навчальної дисципліни «Фах (хорове диригування)» другого (магістерського) рівня (Галузь знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність 025 Музичне мистецтво) висвітлено проблему розвитку мануальної техніки студентів-хормейстерів та запропоновано спосіб удосконалення фахової підготовки шляхом впровадження у навчальний репертуар студентів творів, написаних на основі вільно структурованих мелодій. Укладач торкається проблематики вивчення хорового диригування в умовах онлайн освіти та аспектів ефективної організації самостійної роботи студентів.Документ Самостійна робота студентів з курсу «Хорове диригування»(2022) Єременко Ольга Володимирівна; Карпенко Євген Віталійович; Ігнатовська Оксана Іванівна; Yeremenko Olha Volodymyrivna; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Ihnatovska Oksana IvanivnaМетодичні рекомендації «Самостійна робота студентів з фаху («Хорове диригування») складено відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. Завдання курсу спрямовані на формування компетентного фахівця, який вільно володіє диригентським апаратом, здатен вирішувати складні проблеми під час музичної професійної діяльності, застосовує на практиці набуті професійні уміння та навички. Методичні рекомендації створено з метою удосконалення навичок самостійної навчальної роботи студентів, умінь працювати з науково-педагогічною та методичною літературою. Методичні рекомендації створено для студентів освітнього рівня ОКР Магістр спеціальності 025 Музичне мистецтво («Хорове диригування»), викладачів інститутів культури і мистецтв вищих педагогічних навчальних закладів України.