Кафедра інформатики
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра інформатики за Автор "Didenko Pavlo Yuriiovych"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток логічного мислення учнів старших класів при навчанні програмуванню(2024) Діденко Павло Юрійович; Didenko Pavlo YuriiovychКваліфікаційне дослідження присвячене розгляду можливості впровадження віртуальних лабораторій в навчальний процес для учнів. У першому розділі міститься аналіз основних понять дослідження, ключові риси, зміст і сутність, а також сформульовано визначення поняття «логічне мислення». У другому розділі у результаті експериментальної перевірки ефективності реалізації дидактичних принципів у формуванні культури логічного мислення старшокласників вдалося визначити, що всі зазначені дидактичні принципи реалізуються на експериментальних уроках викладання предметів. Теоретична значущість. Дослідження полягає у розробці та апробації завдань та задач для забезпечення формування логічного мислення школярів, їхніх мисленнєвих операцій на уроках інформатики шляхом введення даних задач до різних етапів уроків. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути використанні для ознайомлення педагогів з теоретичними засадами формування культури логічного мислення в учнів на основі виконання старшокласниками спеціальних навчальних завдань та задач, інтернет-ресурсів. Ключові слова: