Наукові записки Сумського державного педагогічного університету. Географічні науки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові записки Сумського державного педагогічного університету. Географічні науки за Автор "Avramenko Vita Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Суспільно-географічна оцінка динаміки процесів автомобілізації в Україні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Авраменко Віта Василівна; Avramenko Vita VasylivnaУ статті розглядаються особливості процесу автомобілізації в Україні, зокрема економіко-географічні, економічні та демографічні аспекти процесу автомобілізації, вивчена регіональна диференціація рівня автомобілізації населення України, встановлена залежність рівня автомобілізації регіонів України від їх соціально-економічного розвитку тощо. Також в статті розглядається динаміка процесу автомобілізації за регіонами країни. Встановлена залежність купівельної спроможності населення в залежності від курсу валют та проаналізовано закономірності покупки нових автомобілів. Виявлені тенденції та закономірності, які в сукупності вказують на значну нестабільність розвитку національного ринку продажу автомобілів. Виявлено, що найвищим рівнем забезпеченості населення легковими автомобілями характеризується м. Київ, а регіонами-лідерами за рівнем автомобілізації населення є Київська, Дніпропетровська Запорізька та Львівська області. Проведений аналіз деяких економічних аспектів автомобілізації в Україні.Документ Формування hard і soft навичок у процесі науково-дослідницької діяльності в гуртку «Юні географи»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Авраменко Віта Василівна; Avramenko Vita VasylivnaРозвиток сучасної географічної освіти не можливий без залучення учнівської молоді до освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти. Важливе місце в формуванні у дітей та учнівської молоді hard і soft навичок у процесі науково-дослідницької діяльності займає Мала академія наук України. Одним з найбільш сучасних та актуальних завдань позашкільної освіти є формування hard і soft навичок у процесі науково-дослідницької діяльності учнів- членів Малої академії наук України. В статті розкривається суть поняття hard і soft навички та особливості їх формування в учнів старшого шкільного віку. Проаналізовано основні прийоми, форми та методи освітньої та науково-дослідницької діяльності, що сприяють формуванню твердих та м’яких навичок в учнівської молоді старшого шкільного віку.