Інтонаційність як феномен національної ідентичності (за матеріалами музики Куби)

Анотація
Магістерська робота присвячена проблемі інтонації в народній музиці на матеріалі кубинської музичної культури. У центрі уваги – поняття інтонаційності. Матеріалом дослідження стала музична культура Латинської Америки, її витоки національної музики та сучасність. Розглянуто жанри кубинської музики, розкрито інтонаційні особливості латиноамериканської музики. Джерелознавчу базу роботи склали літературні джерела, наукові дисертації, монографії, книги, наукові статті таких відомих діячів, як Г. Гельмгольц, Б. Асаф’єв, В. Медушевський, Ж.-Ж. Руссо, Р. Декарт, Г. Гегель, П. Пічугін, I. Кряжевa та інші.
The master's work is devoted to the problem of intonation in traditional music (on the material of Cuban music culture). The focus is on the concept of intonation. Musical culture in Latin America is a case in point. It speaks of the origins of national music in Cuba, as it is now. The genres of Cuban music are described. The intonation features of Latin music have been revealed. The names and works of famous figures as G. Gelmogelz, B. Asafyev, V. Medushevsky, J.-J. Rousseau, R. Descartes, G. Hegel, P. Pichugin, I. Kryazheva and others. The work uses literary sources such as scientific dissertations, monographs, books, scientific articles.
Опис
Ключові слова
intonation, tonе, traditional music, Latin America, Cuba, інтонація, тон, традиційна музика, Латинська Америка, Куба
Бібліографічний опис
Чечіль, К. Ю. Інтонаційність як феномен національної ідентичності (за матеріалами музики Куби) [Текст] : магістер. робота / К. Ю. Чечіль ; науковий керівник Г. П. Голяка. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 62 с.