Організація навчальної діяльності учнів 5–6 класів з низьким рівнем навчальних досягнень на уроках математики

Анотація
У роботі розглянуто теоретичні основи і приклади практичного використання різних форм навчання математики учнів 5-6 класів з низьким рівнем навчальних досягнень Метою кваліфікаційної роботи є дослідження проблеми зниження рівня навчальних досягнень учнів 5-6 класів на уроках математики та формування методичного апарату для попередження виникнення неуспішності та підвищення рівня навчальних досягнень учнів на уроках математики. Об’єктом дослідження виступає методика навчання математиці в 5-6 класах основної школи. Предмет дослідження ‒ методичні питання пов’язані із неуспішністю учнів у 5-6 класах У вступі визначено актуальність, об’єкт та предмет дослідження, сформульовано мету та завдання роботи. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні аспекти проблеми зниження рівня навчальних досягнень учнів 5-6 класів, У другому розділі роботи розглянуто методичні особливості навчання математики учнів 5-6 класів з низьким рівнем навчальних досягнень; наведено аналіз існуючих програм та підручників;наведено методичні рекомендації для підвищення рівня навчальних досягнень учнів5-6 класів не прикладі теми «звичайні дроби» У висновках узагальнено й систематизовано результати вивчення і визначено перспективи подальших досліджень.
The work considers the theoretical foundations and examples of practical use of various forms of teaching mathematics to students in grades 5-6 with a low level of academic achievement. The purpose of the qualification work is to study the problem of reducing the level of academic achievement of students in grades 5-6 in mathematics lessons and the formation of a methodological apparatus to prevent failure and increase the level of student achievement in mathematics lessons. The object of research is the method of teaching mathematics in grades 5-6 of primary school. The subject of the research is methodological issues related to the failure of students in grades 5-6 The introduction defines the relevance, object and subject of research, formulates the purpose and objectives of the work. The first section considers the theoretical aspects of the problem of reducing the level of academic achievement of students in grades 5-6. The second section of the work considers the methodological features of teaching mathematics to students of 5-6 grades with a low level of academic achievement; the analysis of existing programs and textbooks is given, methodical recommendations for increase of level of educational achievements of pupils of 5-6 classes are given, not an example of a theme "ordinary fractions". The conclusions summarize and systematize the results of the study and identify prospects for further research.
Опис
Ключові слова
молодший підліток, неуспішність, математика, основна школа, низький рівень навчальних досягнень, younger teenager, failure, maths, primary school, low level of academic achievement
Бібліографічний опис
Мясоєдова. О. М. Організація навчальної діяльності учнів 5–6 класів з низьким рівнем навчальних досягнень на уроках математики [Текст] : магістер. робота / О. М. Мясоєдова ; науковий керівник І. В. Шишенко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 69 с.