Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9494
Назва: Підготовка майбутнього учителя початкової школи до педагогічної практики в умовах COVID-19: проблеми та шляхи вирішення
Інші назви: The Training of Future Primary School Teachers for Pedagogical Internship During Covid-19: Challenges and Possible Solutions
Автори: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Шамунова, Катерина
Shamunova, Kateryna
Ключові слова: професійна компетентність вчителя початкових класів
професійна підготовка
концепція Нової української школи
державний стандарт початкової освіти
навчальний процес
вчитель початкових класів
майбутній учитель початкових класів
педагогічна практика
дистанційне навчання
карантин
primary school teacher’s professional competence
professional training
New Ukrainian School concept
state standard of primary education
educational process
primary school teacher
future primary school teacher
pedagogical internship
distance learning
quarantine
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Семеног, О. М. Підготовка майбутнього учителя початкової школи до педагогічної практики в умовах COVID-19: проблеми та шляхи вирішення [Текст] / О. Семеног, К. Шамунова // Scientific Journal of Polonia University. – Czestochowa, 2020. – № 38 (1–2). – С. 196–203.
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено сутність базових понять дослідження. Педагогічну практику охарактеризовано як оригінальну форму навчання у процесі професійно-педагогічної підготовки у вищій школі, яка спрямована на пізнання закономірностей та принципів професійної діяльності, оволодіння способами її організації, а відтак, на підготовку майбутнього вчителя як професійно компетентного фахівця. Професійно-педагогічну підготовку майбутніх учителів початкової школи до педагогічної практики окреслено як цілеспрямований процес, що зорієнтований на формування компетентності майбутнього вчителя початкової школи до виконання професійних педагогічних функцій в умовах Нової української школи. Визначено низку проблем та шляхи проходження педагогічної практики майбутніми учителями початкової школи в умовах дистанційного навчання під час карантину, пов’язаного з поширенням в Україні вірусу COVID-19.Виокремлено основні онлайн-платформи, що використовуються для дистанційного навчання і відзначаються популярністю.
The article outlines the essence of the key concepts of the study. Pedagogical internship is described as an original form of education in the process of professional and pedagogical training in tertiary school, aimed at gaining knowledge of the laws and principles of professional activity, mastering the methods of its organization, and thus, training of future teachers as professionally competent specialists. Future primary school teachers' professional and pedagogical training to the pedagogical internship is defined as a purposeful process focused on the development of a future primary school teacher professional competence and skills to perform professional duties within the frameworks of the New Ukrainian School reform. The article identifies the range of challenges as well as the means to carry out a pedagogical internship for the future primary school teachers in the distance learning under the quarantine conditions caused by the COVID-19 pandemics in Ukraine. The most popular distance learning online platforms are distinguished.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9494
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ COVID-19.pdfTHE TRAINING OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR PEDAGOGICAL INTERNSHIP DURING COVID-19: CHALLENGES AND POSSIBLE SOLUTIONS474,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.