Основні риси академічного красномовства вчителя

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються основні риси академічного красномовства вчителя (змістовність і науковість; логічність, точність і чітка структура викладу; доступність; лаконічність; емоційність і образність) крізь призму риторичного канону – найважливіших ознак публічного виступу (логос, етос, пафос і топос).
Тhe article discusses the main features of a teacher’s academic eloquence (meaningfulness and scientificity; logic, accuracy and clear structure of presentation; simplicity; conciseness; emotionality and imagery) through the prism of the rhetorical canon – the most important signs of public speaking (logos, ethos, pathos and topos).
Опис
Ключові слова
академічне красномовство, індивідуальний ораторський стиль, риторичний канон, логос, етос, пафос, топос, academic eloquence, individual oratorical style, rhetorical canon, logos, ethos, pathos, topos
Бібліографічний опис
Герман, В. В. Основні риси академічного красномовства вчителя [Текст] / В. В. Герман // Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції, 18 квітня 2019 року, м. Київ / МОН України, Національний авіаційний університет, Навчально-науковий інститут інноваційних освітніх технологій. – Київ, 2019. – С. 54–58.
Зібрання