Мовнокомунікативна особистість учителя й учня у художньо-педагогічному дискурсі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті окреслено сутність художньо-педагогічного дискурсу, мовнокомунікативної особистості учителя й учня, здійснено аналіз деяких аспектів реалізації педагогічного спілкування у художньо-педагогічних дискурсах.
The article outlines the essence of artistry-pedagogical discourse, lingvo-communicative personality of teacher and student. The analysis of some aspects of pedagogical communication in artistry-pedagogical discourse is made.
Опис
Ключові слова
художньо-педагогічний дискурс, artististry-pedagogical discourse, взаєморозуміння, взаємопізнання, взаємодія, культура педагогічного спілкування, мовнокомунікативна особистість, учень, учитель, mutual understanding, mutual knowledge, interaction, culture of pedagogical communication, lingvo-communicative personality, student, teacher
Бібліографічний опис
Семеног, О. М. Мовнокомунікативна особистість учителя й учня у художньо-педагогічному дискурсі [Текст] / О. М. Семеног // Українська література в загальноєвропейському контексті : зб. наук.пр. – Мелітополь, 2019. – Випуск 3. – С. 207–214.
Зібрання