Cоціокультурне обгрунтування навчального плану: досвід Cлобожанщини XIX ст.

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено дослідженню евристичного потенціалу філософії навчального плану Харківського університету ХІХ століття. Доводиться, що навчальні плани та програми Харківського університету ХІХ ст. обумовлювалися загальнокультурними, політичними, та соціально-економічними чинниками та підпорядковувалися спеціальним законодавчим актам про базові основи системи освіти в Російській імперії. Особлива увага приділяється дослідженню інтерпретаційних можливостей філософії навчального плану Харківського університету ХІХ ст. у сучасних контекстах.
The article is sacred to research of heuristic potential of philosophy of curriculum of the Kharkov University of ХІХ of century. Proved, that curricula and programs of the Kharkov University of ХІХ of century were determined by general’s cultural, political and socio-economic factors, and also submitted to the special legislative acts about base bases of the system of education in the Russian empire. The special attention is spared to research of interpretation possibilities of philosophy of curriculum of the Kharkov University of ХІХ of century in modern contexts.
Опис
Ключові слова
навчальний план, curriculum, Харківський університет ХІХ ст., Kharkov University of ХІХ of century, освітній простір, educational space
Бібліографічний опис
Радіонова, Н. В. Cоціокультурне обгрунтування навчального плану: досвід Cлобожанщини XIX ст. [Текст] / Н. В. Радіонова // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, СумДПУ ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (2). – С. 230–237.