Особистісна орієнтація процесу фахової підготовки як необхідний чинник активізації музичного мислення майбутніх музикантів-виконавців

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядається особистісна орієнтація процесу фахової підготовки музикантів-виконавців у системі вищої мистецької освіти як важливий чинник активізації та розвитку їхнього музичного мислення. Проектування навчального процесу з урахуванням закономірностей розвитку та саморозвитку особистості створює сприятливі умови для самореалізації творчого потенціалу студентів.
The person-orientated process of the musicians-performers’ special training in the system of the higher artistic education as the most important factor of activization and development of their musical training is considered in the article. Bearing in mind the tendencies of the development and self-development of the personality while organizing his/her tuition process creates favorable conditions for better realization of the creative potential of the students.
Опис
Ключові слова
особистісна орієнтація, фахова підготовка музикантів-виконавців, активізація, музичне мислення, person-orientated process, musicians’ special training, activization, musical thinking
Бібліографічний опис
Піхтар, О. А. Особистісна орієнтація процесу фахової підготовки як необхідний чинник активізації музичного мислення майбутніх музикантів-виконавців [Текст] / О. А. Піхтар // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 70–77.