Людина як суб’єкт впливу інноваційних освітніх технологій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкрито зміст освітніх процесів ХХІ століття; висвітлено вплив технологій навчання на розвиток особистості; визначено місце людини в системі освітніх інноваційних технологій, їх усебічний вплив на суб’єкта освіти під час використання в навчально-виховному процесі.
The article exposes the contents of educational processes of the XXI century, highlighted the impact of learning technologies for personal development, and determined man's place in the education of innovative technologies and their impact on the subject of comprehensive education in the use of the educational process.
Опис
Ключові слова
технологія, technology, інноваційні технології, innovative technology, вальдорфська школа, Waldorf School, Дальтон-підхід, Dalton-approach, модульно-розвивальне навчання, modular and developmental education, інтерактивні технології, interactive technology
Бібліографічний опис
Гайворонська, О. О. Людина як суб’єкт впливу інноваційних освітніх технологій [Текст] / О. О. Гайворонська // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (4). – С. 178–184.