Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/751
Title: Людина як суб’єкт впливу інноваційних освітніх технологій
Other Titles: Man as an Impact of Innovative Educational Technologies
Authors: Гайворонська, Олена Олександрівна
Haivoronska, Olena Oleksandrivna
Keywords: технологія
technology
інноваційні технології
innovative technology
вальдорфська школа
Waldorf School
Дальтон-підхід
Dalton-approach
модульно-розвивальне навчання
modular and developmental education
інтерактивні технології
interactive technology
Issue Date: 2011
Citation: Гайворонська, О. О. Людина як суб’єкт впливу інноваційних освітніх технологій [Текст] / О. О. Гайворонська // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (4). – С. 178–184.
Abstract: У статті розкрито зміст освітніх процесів ХХІ століття; висвітлено вплив технологій навчання на розвиток особистості; визначено місце людини в системі освітніх інноваційних технологій, їх усебічний вплив на суб’єкта освіти під час використання в навчально-виховному процесі.
The article exposes the contents of educational processes of the XXI century, highlighted the impact of learning technologies for personal development, and determined man's place in the education of innovative technologies and their impact on the subject of comprehensive education in the use of the educational process.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/751
Appears in Collections:Філософія науки: традиції та інновації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liudyna yak subiekt vplyvu innovatsiinykh.pdf375,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.