Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/668
Title: Методологічні функції філософії освіти у вітчизняному соціокультурному просторі
Other Titles: Methodological Functions of Philosophy of Education in the National Socio-Cultural Space
Authors: Берегова, Галина Дмитрівна
Berehova, Halyna Dmytrivna
Keywords: філософія освіти
philosophy of education
соціокультурна реальність
socio-cultural reality
освіта
education
виховання
upbringing
соціалізація
socialization
культура
culture
Issue Date: 2012
Citation: Берегова, Г. Д. Методологічні функції філософії освіти у вітчизняному соціокультурному просторі [Текст] / Г. Д. Берегова // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – № 2 (6). – С. 185–193.
Abstract: У статті розглянуто роль філософії освіти в новій вітчизняній соціокультурній реальності, що полягає в методологічному підході до освітньо-виховного процесу, реформуванні системи освіти та піднесенні її рівня до розвитку світової культури.
The article examines the role of philosophy of education in the new national socio-cultural reality, which consists both in the methodological approach to teaching and educational process and reforming the education system, as well as raising its level up to the development of world culture.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/668
Appears in Collections:Філософія науки: традиції та інновації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metodolohichni funktsii filosofii osvity.pdf456,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.