Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТадеєв, Петро Олександрович-
dc.contributor.authorTadeiev, Petro Oleksandrovych-
dc.date.accessioned2019-01-11T13:16:15Z-
dc.date.available2019-01-11T13:16:15Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТадеєв, П. О. Організація навчання обдарованих американських школярів на початку ХХ століття: практичний аспект [Текст] / П. О. Тадеєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 154–163.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6514-
dc.description.abstractУ статті розглянуто освітні практики для роботи з обдарованими школярами в державних американських школах на початку XX століття. Детально проаналізовано практичний досвід роботи експериментальних класів Г. Віпла, Л. Голінгворт і Л. Стедман та їх вплив на розвиток практики освіти обдарованих у США в XX столітті.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the educational practice for gifted students in the state American schools at the beginning of XX century. The experimental classes practical experience activities of the famous scientists L. Hollingworth and G. Whipple have been analyzed and theiar influence on the development on theory and practice of the gifted education in xx century in the USA have been defined by the author.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectобдаровані школяріuk_UA
dc.subjectосвіта обдарованихuk_UA
dc.subjectосвітні практикиuk_UA
dc.subjectекспериментальні класиuk_UA
dc.subject«клас можливостей»uk_UA
dc.subjectприскоренняuk_UA
dc.subjectзбагаченняuk_UA
dc.subjectгрупуванняuk_UA
dc.subjectдиференціаціяuk_UA
dc.subjectgifted studentsuk_UA
dc.subjectgifted educationuk_UA
dc.subjecteducational practiceuk_UA
dc.subjectexperimental classesuk_UA
dc.subject«class of possibilities»uk_UA
dc.subjectaccelerationuk_UA
dc.subjectenrichmentuk_UA
dc.subjectgroopinguk_UA
dc.subjectdifferentiationuk_UA
dc.titleОрганізація навчання обдарованих американських школярів на початку ХХ століття: практичний аспектuk_UA
dc.title.alternativeThe Organization оf Studying оf Gifted American Pupils at the Beginning of the XX Century: Practical Aspectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc376.54.624.4.37.013uk_UA
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tadeiev.pdf147,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.