Андрагогічний підхід у системі підвищення кваліфікації вчителя фізичної культури

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються особливості підвищення кваліфікації вчителя фізичної культури в системі післядипломної освіти. Обґрунтовується важливість та доцільність використання, дотримання андрагогічних принципів навчання педагогів, визначаються основні форми проведення занять ними, а також фактори-причини, що визначають мотиваційну структуру підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури.
In the article the peculiarity of increase of qualification of a physical training teacher in the system of post-graduate education is examined. The importance and expediency of using, following andragogic principles of teaching educational specialists are grounded, the basic forms of conducting lessons with them and also factors-reasons which determine the motivational structure of the increase of qualification of physical training teachers are determined.
Опис
Ключові слова
післядипломна освіта, підвищення кваліфікації, вчитель фізичної культури, андрагогіка, форми навчання, мотивація, компетентність, post-graduate education, increase of qualification, teacher physical training teacher andragogics, forms of studies, motivation, competence
Бібліографічний опис
Старченко, С. О. Андрагогічний підхід у системі підвищення кваліфікації вчителя фізичної культури [Текст] / С. О. Старченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 290–296.