Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5991
Title: Дистанційне навчання як засіб формування системи інформатичних компетентностей студентів коледжів
Other Titles: Distance Education аs а Means оf Formation а System оf Informational Competencies оf College Students
Authors: Наконечна, Світлана
Nakonechna, Svitlana
Keywords: дистанційне навчання
система інформатичних компетентностей
технологічні компетентності
соціальні компетентності
телекомунікаційні компетентності
distance Learning
information competence
technological competence
social competence
telecommunications competence
Issue Date: 2017
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Наконечна, С. М. Дистанційне навчання як засіб формування системиінформатичних компетентностей студентів коледжів [Текст] / С. М. Наконечна // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – Вип. 4 (14). – С. 68–72.
Abstract: В роботі проаналізовано поняття дистанційного навчання, розглянуто особливості дистанційного навчання у коледжах. Проаналізована література, яка стосується поняття дистанційного навчання, використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання інформатики в коледжах. Проаналізовано літературу, яка стосується методики навчання інформатики та створення відповідної методичної системи навчання з використанням комп’ютерної техніки в коледжах. Розглянуто поняття інформатичних компетентностей студентів коледжу під час дистанційного навчання. Розглянуто систему інформатичних компетентностей студентів коледжу, яка складається з соціальних, телекомунікаційних та технологічних компетентностей. Дано характеристику кожній складовій системи інформатичних компетентностей студентів коледжу. Запропоновано модель формування інформатичних компетентностей студентів коледжу під час дистанційного навчання. В моделі охарактеризовано мету, поставлену у досліджені, методологічні підходи, використання яких допоможе досягти поставленої мети, складові інформатичних компетентностей, рівні формування сформованості інформатичних компетентностей.
In the paper author analyzes the concept of distance learning described. The literature on the concept of distance learning, the use of information and communication technologies during the teaching of computer science in colleges is analyzed. The literature on the methodology of teaching computer science and the creation of an appropriate methodological system of teaching using computer technology in colleges has been analyzed. The concept of computer college students' competences during distance learning is considered. The system of information competence of college students, which consists of social, telecommunication and technological competencies, is considered. The characteristics of each component of the computer college computer competence system are described. The model of formation of computer college students' information competence during distance learning is offered. The model describes the purpose of the research methodological approaches, the use of which will help to achieve the goal, the components of the informational competences, the levels of formation of the formation of information competence. The prospect of further research of this topic of the article is considered.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5991
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nakonechna.pdf948,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.