Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5989
Title: Інформаційні технології в логопедичній роботі з дошкільниками
Other Titles: Information Technologies in Logopedic Work with Preschoolers
Authors: Ласточкіна, Олена Володимирівна
Lastochkina, Olena Volodymyrivna
Keywords: програмно-технічні продукти
software products
компенсаторні механізми
compensation mechanisms
корекція порушень мовлення
correction of speech disorders
Issue Date: Mar-2018
Publisher: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Citation: Ласточкіна, О. В. Інформаційні технології в логопедичній роботі з дошкільниками [Текст] / О. В. Ласточкіна // Інноваційні технології в дошкільній освіті : збірник абстрактів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Переяслав-Хмельницький, 28–29 березня 2018 р. / за заг. ред.: Л. О. Калмикової, Н. В. Гавриш. – Переяслав-Хмельницький : ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2018. – С. 78.
Abstract: Автором описане використання комп’ютерних програмно-технічних продуктів, що на сьогодні дозволяє проектувати принципово нові педагогічні технології; означені засоби сприяють активізації та ефективному функціонуванню компенсаторних механізмів та використовуються із метою корекції порушень мовлення різної етіології.
The author gives a description of computer software and hardware products. These products today allow you to design fundamentally new pedagogical technologies. The means presented in this article facilitate the activation and effective functioning of compensatory mechanisms; they are used to correct speech disorders of different etiologies.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5989
Appears in Collections:Наукові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lastochkina_abstract.doc.docx20,67 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.