Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5964
Title: Критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності
Other Titles: Criteria оf Formation оf Readiness оf the Future Mathematics Teacher to Innovative Pedagogical Activity
Authors: Ачкан, Віталій Валентинович
Achkan, Vitalii Valentynovych
Keywords: готовність до інноваційної педагогічної діяльності
критерії
показники та рівні готовності до інноваційної педагогічної діяльності
readiness to innovative pedagogical activity
criteria
indicators and levels of readiness to innovative pedagogical activity
Issue Date: 2017
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Ачкан, В. В. Критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності [Текст] / В. В. Ачкан // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – Вип. 4 (14). – С. 18–22.
Abstract: У статті розглянуто проблему перевірки сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності. Для ефективного здійснення такої перевірки у статті запропоновано поняття “критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності”, виділено та охарактеризовано п’ять критеріїв: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, когнітивний, операційно-діяльнісний та оцінювально- рефлексивний. Співвідношення та ступінь прояву критеріїв і показників дозволили виокремити чотири рівні готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності: пасивний, репродуктивний, усвідомлено-конструктивний та творчо-дослідницький. На прикладі репродуктивного рівня охарактеризовано сформованість готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності за мотиваційно-ціннісним, емоційно-вольовим, когнітивним, операційно- діяльнісним та оцінювально-рефлексивним критеріями.
The article describes the problem of check of readiness of the future mathematics teachers to innovative teaching activities. For the effective implementation of such verification, the paper proposed the concept of "criteria of formation of readiness of the future mathematics teachers to innovative pedagogical activity", isolated and characterized five criteria: motivational value, emotional and volitional, cognitive, operational-active and evaluative-reflexive. The correlation and degree of manifestation of criteria and indicators allowed to identify four levels of readiness of the future mathematics teachers to innovative pedagogical activity: passive, reproductive, consciously constructive and creative research. For example, the reproductive level is characterized by the formation of readiness of future teachers of mathematics for innovative pedagogical activity on the motivational value, emotional and volitional, cognitive, operational-activity and assessment and reflective criteria.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5964
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Achkan.pdf844,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.