Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5954
Title: Формування технологічної компетентності майбутніх вчителів математики
Other Titles: The Formation of Technological Competence of the Future Mathematics Teachers
Authors: Чуприна, О. С.
Chupryna, O. S.
Keywords: Методична компетентність
суспільно-гуманітарний напрям навчання
сучасні технології навчання математики
форми
методи та прийоми навчання математики
Methodical competence
social and humanitarian research expertise
modern technology teaching mathematics
forms
methods and techniques of teaching mathematics
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Чуприна, О. С. Формування технологічної компетентності майбутніх вчителів математики [Текст] / О. С. Чуприна // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, З. Бак, Ф. М. Лиман та ін.; гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 3 (9). – С. 121–124.
Abstract: В статті розглядаються особливості формування технологічної складової методичної компетентності у майбутніх вчителів математики, які планують навчати учнів суспільно- гуманітарного напряму. Проаналізовані, узагальнені та структуровані загальні відомості організації навчальної діяльності з учнями-гуманітаріями, враховуючи їх психофізіологічні особливості та типи сприйняття математичної інформації. Запропоновані прийоми учбово-розумової діяльності, які доцільно використовувати під час навчання математики учнів у класах суспільно-гуманітарного напряму.
In the article features of formation of the technological component of methodical competence of the future mathematics teachers who plan to teach students social and humanities. Analyzed, aggregated and structured overview of educational activities with students of humanities, given their physiological characteristics and types of perception of mathematical information. The proposed methods of training and mental activities that should be used when teaching mathematics students in social and humanities.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5954
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chupryna.pdf899,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.