Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5943
Title: Теоретичні аспекти міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх агроінженерів
Other Titles: Theoretical Aspects of Interdisciplinary Connections in the Process of Agrarian Engineers Training
Authors: Збаравська, Л. Ю.
Zbaravska, L. Yu.
Keywords: міжпредметні зв’язки
фізика
професійна спрямованість
фізичні задачі
лабораторний практикум
interdisciplinary communication
physics
professional orientation
physical problems
laboratory practical
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Збаравська, Л. Ю. Теоретичні аспекти міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх агроінженерів [Текст] / Л. Ю. Збаравська // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, З. Бак, Ф. М. Лиман та ін.; гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 3 (9). – С. 43–48.
Abstract: Проаналізовані особливості міжпредметних зв’язків курсу фізики із загальнотехнічними і спеціальними дисциплінами для студентів аграрно-технічних навчальних закладів з врахуванням професійної спрямованості навчання фізики. Визначені основні способи підвищення фахових знань студентів під час вивчення курсу фізики. Доведено, що розв’язування задач міжпредметного характеру, правильно організовані лабораторні заняття сприють формуванню системи фізичних знань у студентів, а також набуттю різних практичних навичок і умінь та стимулюють пізнавальний інтерес до вивчення фізики як науки, дозволяють краще засвоювати матеріал інших дисциплін природничого циклу, розвивають їх пізнавальні та творчі здібності, впливають на формування стійких мотивів до отримання знань з фахових дисциплін.
The paper examines the peculiarities of inter-subject connections between physics course and general technical and special disciplines for students of agro-technical schools taking into account the professional orientation in teaching physics. The main ways of developing the professional competence of students in the process of studying physics are highlighted. The study proved that solving inter-subject problems, properly organized laboratory courses influence the formation of student knowledge in physics, as well as the development of various practical and cognitive skills and the motivation in studying physics as science. Besides, it helps mastering other natural science disciplines, developing their cognitive and creative abilities and influences the formation of stable motivation in acquiring knowledge in professional disciplines.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5943
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbaravska.pdf1,24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.