Методика взаимосвязанного обучения математике во внеучебной и учебной деятельности в 7–9 классах

Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті описана структура і зміст навчально-методичного забезпечення методики взаємопов'язаного навчання математики у позанавчальній та навчальній діяльності учнів 7-9 класів закладів загальної середньої освіти. Автор виділяє і аналізує такі структурні елементи як дидактичні цілі, зміст, інтерактивні форми і методи навчання. При розгляді змісту навчання автор виділяє ряд тем навчального предмета «Математика», використовуваних при вивченні інших навчальних предметів природничого циклу, що актуалізує необхідність пропедевтичного розгляду або подальшого повторення даних тем на позанавчальних заняттях з математики. Особливу увагу приділено інтерактивним формам і методам навчання. Розглянуто особливості використання розробленого навчально-методичного забезпечення (ІОР «Математика в позакласній роботі. 7-9 класи», «Збірник нестандартних завдань і вправ для позакласних занять з математики в 5-7 класах»; «Збірник нестандартних завдань і вправ для позакласних занять з математики в 8-9 класах »), що сприяє практичному впровадженню розробленої методики.
The article describes the structure and content of training and methodological support of the interconnected training techniques of mathematics in extracurricular and educational activity of pupils of 7-9 classes of general secondary education institutions. The author identifies and analyzes these structural elements are interconnected methods of teaching mathematics in extracurricular and educational activities such as teaching goals, content, interactive forms and methods of teaching. When considering the content of teaching the author singles out a number of topics of the subject "Mathematics", used in the study of other subjects of natural-science cycle that actualizes the need propaedeutic examination or subsequent repetition of the data on extra-curricular classes in mathematics. Particular attention is given to forms and interactive teaching methods. The article describes the features of the use of the developed training and methodological support of the proposed methodology (IOR "Maths in extracurricular activities 7-9.", "Collection of non-standard tasks and exercises for extracurricular activities in mathematics in grades 5-7", "Collection of non-standard tasks and exercises for extracurricular activities in mathematics in grades 8-9 ") that promotes the practical implementation of the developed method.
Опис
Ключові слова
методика, взаємозалежне навчання, навчальна і позанавчальна діяльність, інформаційно-освітній ресурс, methodology, interrelated training, educational and extracurricular activities, informational and educational resource
Бібліографічний опис
Прохоров, Д. И. Методика взаимосвязанного обучения математике во внеучебной и учебной деятельности в 7–9 классах [Текст] / Д. И. Прохоров // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.; гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 2 (8). – С. 93–97.