Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5823
Title: Концепт «підприємницька компетентність» у вимірах лінгвопраксеології
Other Titles: The Concept of «Entrepreneurial Competence» Through the Linguopraxeology
Authors: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Keywords: концепт
підприємницька компетентність
бізнес-лінгвістика
лінгвопраксеологія
підприємливість
підприємництво
підприємець
успішна людина
Issue Date: 2018
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Семеног ,О. М. Концепт «підприємницька компетентність» у вимірах лінгвопраксеології [Текст] / О. М. Семеног // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 6 (80). – С. 263–272.
Abstract: У статті здійснено огляд наукових напрацювань щодо концепту «підприємницька компетентність» на засадах лінгвопраксеологічного підходу. На основі аналізу довідникових та наукових джерел крізь призму лінгвопраксеології окреслено поняття «підприємництво», «підприємливість», «бізнес»», «підприємець», «успішна людина». Поняття «підприємницька компетентність» окреслено як стійку здатність здійснювати підприємницьку діяльність, уміння обирати засоби та способи підприємницької поведінки, планувати, реалізовувати й оцінювати бізнес-проекти, розробляти прості моделі дій і обирати економічно помірковані й економічно обґрунтовані рішення. Акцентовано увагу на особистісно-комунікативному компоненті підприємницької компетентності. Ідеться, зокрема, про вміння налагоджувати контакт із клієнтами, вибір доцільного варіанта мовленнєвої поведінки; орієнтуватися в типових і нетипових ситуаціях професійного спілкування, про культуру підприємництва, що є складниками організаційної лінгвістики.
The article gives an overview of scientific research concerning the concept of “entrepreneurial competence” on the ground of the linguopraxeological approach. The attention is focused on the concept as an operational content unit of the memory of the mental lexicon. Praxeology is viewed as a science that studies perfect human activity, its norms, principles, structure and regularities of the organization. On the basis of analysis of reference and scientific sources, through the prism of linguopraxeology such notions as “entrepreneuring”, “entrepreneurship”, “business”, “entrepreneur”, “successful person” are outlined. Initiative and entrepreneurship are based on creativity, innovation, ability to risk, ability to plan, organize entrepreneurial activity, implement creative ideas in the sphere of economic life, solve conflict situations, make decisions and take responsibility, form the behavioral patterns which are necessary for solving urgent manufacturing problems. They can be considered by specialists in the 21st century in the Concept “New Ukrainian School” (2016) as one of the key competencies.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5823
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семеног О.М. Педагогічні науки.pdf290,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.