Особливості вокальної підготовки в системі мистецько-педагогічної освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджено особливості вокальної підготовки студентів у системі мистецько-педагогічної освіти. Розвинута вокально-слухова діяльність розглядається як передумова процесу формування вокально-педагогічної майстерності. Запропоновано педагогічну модель та поетапну схему процесу формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики. Обґрунтовано необхідність перенесення акцентуз виконавського на педагогічний напрям.
The article is devoted the features of vocal preparation of students in the system of artistic-pedagogical educations. The developed vocal-auditory activity is examined as pre¬condition of process of forming of vocal-pedagogical trade. An author is present a pedagogical model and stage-by-stage chart of process of forming of vocal-auditory skills of future music masters, the necessity of transference of accent aktualiziruetsya from performance to pedagogical direction.
Опис
Ключові слова
вокальний слух, навички вокально-слухової діяльності, педагогічна модель, вокально-педагогічна майстерність, вокально-слухове мислення, vocal ear, skills of vocal-auditory activity, pedagogical model, vocal- pedagogical trade, vocal-auditory thought
Бібліографічний опис
Маруфенко, О. В. Особливості вокальної підготовки в системі мистецько-педагогічної освіти [Текст] / О. В. Маруфенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 175–180.