Українська фортепіанна школа в категоріальному полі музичної педагогіки

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджено історію становлення категоріального поля музичної педагогіки. Долучаючись до розробки цього терміну педагоги-піаністи виходили з різних принципових науково-методичних позицій. Фортепіанна педагогіка ще не має науково-усталених змістових визначень, спостерігається їх розмаїття, перебіг яких, взаємозаміна без історико-теоретичного обґрунтування та необхідної наукової конкретизації гальмує необхідну формалізацію наукового пошуку, визначення змісту та перспектив розвитку.
In the history of «piano pedagogic» term some evolution of looks on its essence had took place. The pianists in process of its work out use ideas from different science and methodic positions. So far as, since is not exact definition of «piano pedagogic» term, took place some variety of them. So using this terms without historical basis and necessary theoretic concretes braking formalization of science search, exactness definition of its maintenance and outlook development.
Опис
Ключові слова
музична педагогіка, фортепіанна школа, music pedagogic, piano pedagogic
Бібліографічний опис
Гуральник-Тимошенко, Н. П. Українська фортепіанна школа в категоріальному полі музичної педагогіки [Текст] / Н. П. Гуральник-Тимошенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 9–22.