Особливості соціостатевої стратифікації суспільства як фактор формування традиційної системи освіти і виховання: гендерний підхід

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано особливості соціостатевої стратифікації суспільства, підґрунтям якої і досі є біологічні відмінності між статями; виокремлено деякі аспекти традиційної соціостатевоі ідеології, яка виконує роль механізму впливу на навчальний і виховний процес та безпосередньо впливає на характер соціалізації хлопчиків і дівчаток.
In the article the peculiarities of the sexual for socio society stratification, based upon the biological differences between the genders, are analyzed, and excreted some aspects of the traditional sexual for socio ideology, which plays role of the mechanism of the influence on the teaching and upbringing process and immediate affects on the character of the boys' and girls' socialization.
Опис
Ключові слова
соціостатева стратифікація, традиційна система освіти і виховання, статево-рольові стереотипи, соціостатеві ролі, sexual for socio stratification, traditional system of education, sex-role stereotypes, sexual for socio role
Бібліографічний опис
Гончаренко, О. В. Особливості соціостатевої стратифікації суспільства як фактор формування традиційної системи освіти і виховання: гендерний підхід [Текст] / О. В. Гончаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 3–12.