Розвиток сучасної освіти в умовах інформаційно-мережевої парадигми

Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкривається сутність сучасного етапу розвитку освіти, зокрема мережева освіта, яка є онтологічним проявом інформаційно-мережевої парадигми. Акцент зроблений на дослідженні сучасного стану розвитку суспільства – інформаційно-мережевого, яке є наслідком активного впровадження в життя суспільства практики високих наукомістких технологій, переходом суспільства до мережевого типу взаємодії та залученням людей до мережевих спільнот. Сучасна освіта розглядається з філософської точки зору та звертається увага на формування такої галузі дослідження проблем освіти, як філософія освіти, а також розкривається її предметне поле та тенденції розвитку.
The essence of contemporary development of education, including network education, which is a manifestation of ontological information-networking paradigm are revealed in the article. The accent is done on the study of the current state of society – information-networking society, which is the result of active implementation of the social practice of high technologies, society transfering to network type of interaction and association of people in online communities. Modern education is considered from a philosophical point of view and the attention is paid at the formation of such a field of study, as a philosophy of education, and its subject and development trends are revealed.
Опис
Ключові слова
інформаційно-мережева парадигма, іnformation-networking paradigm, освіта, education, мережева освіта, network education, інформаційно-комунікативні технології, information and communication technology, мережа Інтернет, Internet
Бібліографічний опис
Кравченко, Т. О. Розвиток сучасної освіти в умовах інформаційно-мережевої парадигми [Текст] / Т. О. Кравченко // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: Н. В. Кочубей, В. А. Косяк, Є. О. Лебідь та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. – № 1 (11). – С. 75–84.