Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4384
Title: Спортивна реклама як один із найпоширеніших засобів маркетингової комунікації
Other Titles: Sporting Advertising as One of the Most Widespread Facilities of Marketing Communication
Authors: Прокопова, Людмила Іванівна
Prokopova, Liudmyla Ivanivna
Гученко, Анна Богданівна
Huchenko, Anna Bohdanivna
Keywords: реклама
advertising
маркетингові комунікації
marketings communications
засоби масової інформації
mass medias
Issue Date: 2013
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Прокопова, Л. І. Спортивна реклама як один із найпоширеніших засобів маркетингової комунікації [Текст] / Л. І. Прокопова, А. Б. Гученко // Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту школярів та студентів : матеріали XIII Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, (18–19 квітня 2013 року, м. Суми) : у 2-х т. / МОН України, Сумськ. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка, Ін-т фізич. культури, Управління фізич. культури і спорту Сумської обл. адміністрації та ін. ; [редкол.: А. І. Кудренко, Ю. О. Лянной, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2013. – Т. 2. – С. 153–157.
Abstract: В статті розглядаються переваги і недоліки реклами в спорті. Найважливішими носіями реклами (відповідно до витрат) на українському ринку є друковані засоби масової інформації, телебачення, радіо.
In the article advantages and lacks of advertising are examined in sport. The major transmitters of advertising (in accordance with charges) at the Ukrainian market are printing mass, television, radio medias.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4384
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopova_Sportyvna reklama.pdf476,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.