Спортивна реклама як один із найпоширеніших засобів маркетингової комунікації

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
В статті розглядаються переваги і недоліки реклами в спорті. Найважливішими носіями реклами (відповідно до витрат) на українському ринку є друковані засоби масової інформації, телебачення, радіо.
In the article advantages and lacks of advertising are examined in sport. The major transmitters of advertising (in accordance with charges) at the Ukrainian market are printing mass, television, radio medias.
Опис
Ключові слова
реклама, advertising, маркетингові комунікації, marketings communications, засоби масової інформації, mass medias
Бібліографічний опис
Прокопова, Л. І. Спортивна реклама як один із найпоширеніших засобів маркетингової комунікації [Текст] / Л. І. Прокопова, А. Б. Гученко // Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту школярів та студентів : матеріали XIII Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, (18–19 квітня 2013 року, м. Суми) : у 2-х т. / МОН України, Сумськ. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка, Ін-т фізич. культури, Управління фізич. культури і спорту Сумської обл. адміністрації та ін. ; [редкол.: А. І. Кудренко, Ю. О. Лянной, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2013. – Т. 2. – С. 153–157.