Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4163
Title: Динаміка стану артикуляційної та мімічної моторики у дошкільників зі стертою формою дизартрії протягом корекційно-логопедичної роботи
Other Titles: Dynamics of the state of articulation and mimic motility in preschoolers with a dysarthria in the course of correctional and speech therapist work
Authors: Мороз, Людмила Василівна
Moroz, Lyudmyla Vasylivna
Мимоход, Яна Володимирівна
Mymokhod, Yana Volodymyrivna
Keywords: діти дошкільного віку, стерта дизартрія, артикуляційна моторика, мімічна моторика, корекційно-логопедична робота
preschool children, subclinical form of dizarthria, articulative motility, mimetic motility, remedial logopaedic work
дети дошкольного возраста, стертая дизартрия, артикуляционная моторика, мимическая моторика, коррекционно- логопедическая работа
Issue Date: 2013
Citation: Мороз, Л. В. Динаміка стану артикуляційної та мімічної моторики у дошкільників зі стертою формою дизартрії протягом корекційно-логопедичної роботи [Текст] / Л. В. Мороз, Я. В. Мимоход // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: соціально-педагогічна : у 3 частинах, частина 2 / за ред.: О. В. Гаврилова, В. І. Співака. – Кам’янець-Подільський, 2013. – Вип. XХІІІ. – С. 305–312.
Abstract: У роботі висвітлені результати корекційно-логопедичної роботи щодо покращення моторного компоненту мовлення в дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії.
The resalts of remedial logopaedic work concerning improving motility component of speech in preschool children with subclinical form of dizarthria are work in the article.
В работе представлены результаты коррекционно-логопедической работы по улучшению моторного компонента речи у детей дошкольного возраста со стертой формой дизартрии.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4163
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мороз 2.pdf1,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.