Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії в процесі постановки розгорнутої танцювальної форми як аспект професійної самореалізації в системі хореографічно-педагогічної освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії в процесі постановки розгорнутої танцювальної форми як аспект професійної самореалізації в системі хореографічно-педагогічної освіти на прикладі танцювальної вистави «Діти Сонця». Підготовка майбутніх учителів хореографії в педагогічному вищому навчальному закладі потребує пошуку нових форм, методів і засобів навчання й виховання. Постановка розгорнутої хореографічної форми забезпечує ефективність процесу формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії як аспекту професійної самореалізації в системі хореографічно-педагогічної освіти.
In the article the forming of the creative potential of future teachers of choreography in the process of staging the expanded dance form as an aspect of the professional self-realization in the system of choreographic pedagogical education on the example of dance performance «Children of the Sun» is analyzed. At the different phases of the personality’s life path the process of actualization of professional potential for effective use occures depending on the individual peculiarities. Professional self-realization is determined by valuable, intellectual and motivational personality characteristics. The complex character of professional preparation of the future teacherchoreographer involves the studying of the whole spectrum of special courses aimed at the forming of the main qualities of a teacher-choreographer and a choreographer-performer. Preparation of the future choreography teachers in the pedagogical higher education needs the finding of new forms, methods and means of training and education that would provide professional formation and creative realization of individuality, development of creative potential, forming the individual style of activity. The staging of an expanded choreographic form provides the effectiveness of the forming of the creative potential of the future teacher of choreography as an aspect of professional self-realization in the system of choreographic pedagogical education.
Опис
Ключові слова
творчий потенціал, професійна самореалізація, майбутній учитель хореографії, творчі завдання, розгорнута танцювальна форма, трипільська культура, професійно-педагогічна підготовка, хореографічно-педагогічна освіта, creative potential, professional self-realization, future teacher of choreography, creative tasks, an expanded dance form, trypolian culture, professional-pedagogical preparation, choreographic-pedagogical education
Бібліографічний опис
Андрощук, Л. М. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії в процесі постановки розгорнутої танцювальної форми як аспект професійної самореалізації в системі хореографічно-педагогічної освіти [Текст] / Л. М. Андрощук // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; редкол.: Г. Ю. Ніколаї, А. Валюха, Н. П. Гуральник [та ін.]. – Суми : ВВП "Мрія", 2015. – Вип. 1–2 (5–6). – С. 86–95.