Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3918
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВащенко, Л. Ф.-
dc.contributor.authorVashchenko, L. F.-
dc.contributor.authorБардашевська, Л. П.-
dc.contributor.authorBardashevska, L. P.-
dc.date.accessioned2018-02-06T13:11:35Z-
dc.date.available2018-02-06T13:11:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВащенко, Л. Ф. Готовність майбутніх учителів початкових класів до застосування технології «Розвиток критичного мислення» [Текст] / Л. Ф. Ващенко, Л. П. Бардашевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 253–260.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3918-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність особистісно зорієнтованої технології «Розвитоккритичногомислення». Розглянуто базову модель технології та ії основні етапи (стадії), а також цілі, задача і функції кожної стадії технології. Запропоновано організаційно-педагогічні умови, у процесі використання яких майбутні учителі навчальних класів будуть готові до застосування технології «Розвиток критичного мислення».uk_UA
dc.description.abstractThe article. deals with the essence of the learner-centered technology «Critical Thinking Development». The article considers the basic model of the technology, its main stages as well as aims, tasks and functions. The article also suggests the organizational-pedagogical conditions under which future primary school teachers will be prepared to implement the technology.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectтехнологія «Розвиток критичного мислення»uk_UA
dc.subjectосновні стадії технологіїuk_UA
dc.subjectготовність майбутніх учителів до застосування технологіїuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjecttechnology «Critical Thinking Development»uk_UA
dc.subjectmain stages of the technologyuk_UA
dc.subjectfuture primary school teachers' preparedness to implementing technologyuk_UA
dc.subjectorganizational- pedagogical conditionsuk_UA
dc.titleГотовність майбутніх учителів початкових класів до застосування технології «Розвиток критичного мислення»uk_UA
dc.title.alternativeReadiness of Future Primary School Teachers to Using Technology «Critical Thinking Development»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc378.141/141.5:373.31uk_UA
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vashchenko__Hotovnist maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv.pdf148,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.