Готовність майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до творчої діяльності як педагогічна проблема

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті вивчається проблема підготовки майбутніх учителів природничо- математичних дисциплін до творчої діяльності. Проаналізовано погляди різних дослідників на поняття «готовність». Досліджено стан розробленості проблеми щодо готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до творчоїдіяльності в педагогічній теорії.
The article is devoted to the problem of future teachers of science and mathematics preparation for creative activity. The approaches of different researchers to the definition of concept «readiness» are analyzed. The state of investigation of problem readiness of future teachers of science and mathematics for creative activity in pedagogical science is studied.
Опис
Ключові слова
творчість, майбутній учитель, природничо-математичні дисципліни, педагогічна діяльність, готовність до творчоїдіяльності, creativity, future teacher, science and mathematics, readiness for creative activity
Бібліографічний опис
Михайленко, Н. А. Готовність майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до творчої діяльності як педагогічна проблема [Текст] / Н. А. Михайленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 376–384.