Стан і розвиток інклюзивної освіти на Буковині

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті автори обґрунтували теоретичні основи окресленої проблеми, розкривши сутність та зміст основних ключових понять: інклюзія, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання. Крім того, аналізуючи нормативно-правову базу і вимоги щодо організації та впровадження вказаної форми навчання, авторами було проаналізовано сучасний стан і розвиток проблеми інклюзивного навчання в умовах ЗНЗ на Буковині, а також окреслено систему підготовки майбутніх фахівців до роботи з дітьми з особливими потребами.
In article the authors grounded theoretical bases to describe problems, uncovering the essence and content of the basic key concepts: inclusive education, inclusion, inclusive studies. In addition, analyzing regulatory-legal base and the requirements of the organization and implementation of training, sponsored by the specified form was analyzed the current state and development problems of learning in terms of inclusive studies of general education establishment in Bukovina, as well to describe a system of training of future professionals to work with children with special needs.
Опис
Ключові слова
інклюзія, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, inclusive education, inclusion, inclusive studies
Бібліографічний опис
Гордійчук, О. Є. Стан і розвиток інклюзивної освіти на Буковині [Текст] / О. Є. Гордійчук, Б. Д. Волошин // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 205–212.