Історична генеза інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Пошук інноваційних шляхів удосконалення апарату управління загальноосвітнім навчальним закладом є одним із стратегічнихзавдань модернізації освіти України. За роки незалежності України було зроблено багато спроб створити оптимальну модель управління школою (проектно-модульне, особистісно орієнтоване, громадсько-державне, фасилітативне, адаптивне, проектно- інвестиційне, рефлексивне управління школою), але повільний темп та поверхове їх упровадження не дали очікуваних результатів.
The search of innovative ways to improve the system of management educational institution is one of the strategic tasks of modernizing education in Ukraine. Since Ukrainian independence, there were many attempts to create an optimal model of school management (project-modular, personally oriented, social-state, facilitative, adaptive, project-investment, reflexive management of school), but the slow pace and the surface of their implementation did not bring the expected results.
Опис
Ключові слова
освіта, управління, інноваційне управління, школа, модель, шляхи оновлення освіти, директор, учитель, education, management, innovation management, school, model, new ways of education, director, teacher
Бібліографічний опис
Заворотна, Я. В. Історична генеза інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом [Текст] / Я. В. Заворотна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 362–369.