Ефективність використання комп’ютерних технологій на уроках хімії у загальноосвітній школі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті актуалізовано проблему використання комп’ютерних технологій у шкільному курсі хімії. Описано результати експериментального дослідження ефективності застосування інформаційних технологій на уроках хімії у 10-их класах профільної школи, а також визначено ставлення вчителів до впровадження даних технологій у реальний навчальний процес.
The paper updates the problem of using computer technology in the school course of chemistry. The results of experimental studies of the effectiveness of information technology in the classroom chemistry in 10th grade school profile, and also determined the ratio of teachers to implement these technologies in a real learning process.
Опис
Ключові слова
педагогічний експеримент, інформаційні технології, тест, опитування, результати дослідження, інститут післядипломної освіти, Суми, pedagogical experiment, survey, survey results, Institute of Postgraduate Studies, Sumy
Бібліографічний опис
Мішура, В. Ю. Ефективність використання комп’ютерних технологій на уроках хімії у загальноосвітній школі [Текст] / В. Ю. Мішура, О. О. Гиря // Природничі науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: Є. О. Лебідь, Ю. І. Литвиненко, Касьяненко Г. Я. [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – Вип. 9. – С. 229–234.