Застосування алгоритмів для формування вмінь учнів розв’язувати задачі з теми «розчини»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядається можливість застосування алгоритмічного підходу для формування вмінь учнів розв’язувати задачі з теми «Розчини». Також запропоновані етапи формування умінь учнів розв’язувати задачі певного типу.
In article the possibility is considered about the use of algorithmic approach for forming of abilities to decide the tasks with those «Solutions» And similarly stages are offered of forming of abilities to decide the tasks of definite type.
Опис
Ключові слова
алгоритм, тема «Розчини», algorithmic approach, those «Solutions»
Бібліографічний опис
Бартош, Д. Є. Застосування алгоритмів для формування вмінь учнів розв’язувати задачі з теми «розчини» [Текст] / Д. Є. Бартош, О. М. Бабенко // Природничі науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: Є. О. Лебідь, Ю. І. Литвиненко, Г. Я. Касьяненко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – Вип. 9. – С. 211–214.