Оновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
1999
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вид-во ЖДПУ
Анотація
Аналізуються головні концептуальні засади розвитку освіти у країнах європейської співдружності. Здійснено порівняльний аналіз традиційної та оновленої парадигми базової освіти.
Renewed Paradigm of Basic Education on the Brink of the 3rd Millenium (Social and Pedagogical Aspect).
Опис
Ключові слова
базова освіта, basic education, концептуальні засади, conceptual foundations, країни європейської співдружності, countries of the European Commonwealth, традиційна парадигма, traditional paradigm, оновлена парадигма, updated paradigm
Бібліографічний опис
Сбруєва А. А. Оновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект) [Текст] / А. А. Сбруєва // Вісник Житомирського педагогічного університету. − Житомир : Вид-во ЖДПУ, 1999. − Вип. 6. ‒ С. 9‒13.