Праця учителя: праксеологічний підхід

Ескіз недоступний
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У межах статті на основі дослідницьких рефлексій відомих українських і польських педагогів Івана Павла ІІ, З.Вятровського, І.Зязюна, Н.Ничкало, Т.Новацького, Г.Сковороди окреслимо цінності вчительської праці крізь призму праксеологічного підходу.
In the article, based on the research reflections of the famous Ukrainian and Polish teachers John Paul II, Z. Vyatrovsky, I. Zyazyun, N.Nichkalo, T.Novatsky, G. Skovoroda, we will outline the values of the teaching work through the prism of the praxeological approach.
Опис
Ключові слова
дослідницькі рефлексії, українські і польські педагоги, вчительська праця, праксеологічний підхід, research reflections, ukrainian and polish teachers, praxeological approach
Бібліографічний опис
Семеног, О. Праця учителя: праксеологічний підхід [Текст] / О. Семеног // Соціально-економічні та гуманітарні аспекти світових інноваційних трансформацій : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (26–28 квітня 2017 р., Київ–Суми). – Суми, 2017. – Т. 2. – С. 28–29.
Зібрання