Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3145
Title: Професійна свідомість майбутнього вчителя як складова якості освіти
Other Titles: Professional Realization of a Future Teacher as a Component of Education Quality
Authors: Осьмук, Наталія Григорівна
Osmuk, Nataliia Hryhorivna
Keywords: педагогічна свідомість
учитель
якість освіти
компетентнісний підхід
pedagogical realization
teacher
quality of education
competence approach
Issue Date: 2017
Citation: Осьмук, Н. Г. Професійна свідомість майбутнього вчителя як складова якості освіти [Текст] / Н. Г. Осьмук // Матеріали XXII Міжнародної науково-методичної конференції "Управління якістю підготовки фахівців", (м. Одеса, 20-21 квітня 2017 р.). – Одеса : Одеська державна академія будівництва і архітектури, 2017. – С. 239.
Abstract: Важливою складовою підготовки вчителів за компетентісним підходом є визначення методологічних орієнтирів забезпечення якості професійної освіти, сутність якої разом із компетентностями складає і професійна свідомість.
An important component of teacher training in a competence approach is finding methodological guidelines for ensuring the quality of vocational education, the essence of which, together with competencies, constitutes professional realization.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3145
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogichna svidomist.pdf100,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.