Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3145
Title: | Професійна свідомість майбутнього вчителя як складова якості освіти |
Other Titles: | Professional Realization of a Future Teacher as a Component of Education Quality |
Authors: | Осьмук, Наталія Григорівна Osmuk, Nataliia Hryhorivna |
Keywords: | педагогічна свідомість учитель якість освіти компетентнісний підхід pedagogical realization teacher quality of education competence approach |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Осьмук, Н. Г. Професійна свідомість майбутнього вчителя як складова якості освіти [Текст] / Н. Г. Осьмук // Матеріали XXII Міжнародної науково-методичної конференції "Управління якістю підготовки фахівців", (м. Одеса, 20-21 квітня 2017 р.). – Одеса : Одеська державна академія будівництва і архітектури, 2017. – С. 239. |
Abstract: | Важливою складовою підготовки вчителів за компетентісним підходом є визначення методологічних орієнтирів забезпечення якості професійної освіти, сутність якої разом із компетентностями складає і професійна свідомість. An important component of teacher training in a competence approach is finding methodological guidelines for ensuring the quality of vocational education, the essence of which, together with competencies, constitutes professional realization. |
URI: | http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3145 |
Appears in Collections: | Тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pedagogichna svidomist.pdf | 100,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.