Формування педагогічної свідомості майбутніх учителів у процесі вивчення історії національної освіти періоду Української революції 1917−1921 років

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розкрито значення вивчення історії національної освіти періоду Української революції 1917 − 1921 років у формуванні педагогічної свідомості майбутніх учителів під час вивчення історії педагогіки.
The importance of studying the history of national education during the period of the Ukrainian Revolution of 1917 - 1921 in the formation of the pedagogical consciousness of future teachers during the study of the history of pedagogy.
Опис
Ключові слова
Формування педагогічної свідомості майбутніх учителів, історіїя національної освіти, Українська революція 1917−1921 років, Formation of pedagogical consciousness of future teachers, history of national education, Ukrainian Revolution of 1917-1921
Бібліографічний опис
Осьмук, Н. Г. Формування педагогічної свідомості майбутніх учителів у процесі вивчення історії національної освіти періоду Української революції 1917−1921 років [Текст] / Н. Г. Осьмук // Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Розвиток освіти в добу Української революції (1917–1921)», (Київ, 17 травня 2017 року)). – Київ : [ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського], 2017. – С. 96–98. – Електронний ресурс. – (http://dnpb.gov.ua/ua/?post_type=ourpublications).