Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковлєва, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorYakovlieva, Olha Mykolaivna-
dc.date.accessioned2017-11-28T10:16:09Z-
dc.date.available2017-11-28T10:16:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЯковлєва, О. М. Методика вивчення теорій простору і часу у курсі фізики [Текст] / О. М. Яковлєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 331–341.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2944-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність вивчення нових поглядів на теорії простору і часу під час навчання курсу фізики, запропоновані сучасні теорії простору і часу та методика їх вивчення, розглянуто просторово-часові парадокси. У статті проаналізовано дослідження Ісака Ньютона, теорію відносності Ейнштейна та сучасні уявлення простору-часу: теорію Мізнера, зв’язок часу з теорією струн та парадокси, які можуть вникнути при переміщенні у часі. Зосереджено увагу на доведені необхідності включення цих питань до шкільного курсу фізики та курсу фізики професійно-технічних навчальних закладів для відповідності вмісту курсу до досягнень сучасної науки. У статті приведено методики формування в учнів критичного мислення під час вивчення вищезазначених теорій.uk_UA
dc.description.abstractІn the article expediency of study of new theories of space and time is reasonable during the studies of course the physicists, offered modern theories of space and time and methodology of their study, spatio-temporal paradoxes are considered. Research of Newton, theory of relativity of Einstein and modern presentations of space-time, is analysed in the article: theory of Miznera, connection time with the theory of strings and paradoxes which can go deep at moving in time. Concentrated attention on including of these questions well-proven a necessity to the school course of physics and course of physics of professional educational establishments for accordance of content of course with achievements of modern science. In the article the methods of forming for the students of critical thought are resulted during the study of afore-mentioned theories.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпростірuk_UA
dc.subjectчасuk_UA
dc.subjectодиниця вимірюванняuk_UA
dc.subjectтеорія струнuk_UA
dc.subjectтеорія Мізнераuk_UA
dc.subjectпарадоксuk_UA
dc.subjectspaceuk_UA
dc.subjecttimeuk_UA
dc.subjectunituk_UA
dc.subjecttheory of stringsuk_UA
dc.subjectMiner’s theoryuk_UA
dc.subjectparadoxuk_UA
dc.titleМетодика вивчення теорій простору і часу у курсі фізикиuk_UA
dc.title.alternativeA Method of Study of Theories of Space and Time is in the Course of Physicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc373.5.16:53uk_UA
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metodyka vyvchennya teoriy prostoru.pdf533,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.