Університетська лекція у вимірах педагогічної дії

Ескіз недоступний
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються особливості лекційного заняття у традиціях університетської освіти та сучасних підходів, акцентується увага на функціях, особливостях писемного та усного науково-педагогічного тексту лекції у вимірах педагогічної дії, практиці сприймання, усвідомлення, розуміння та інтерпретації.
The features of lecture in traditions of university education and modern approaches are examined in the article. Also the attention is accented on functions, features of writing and verbal scientifically-pedagogical text of lecture in measuring of pedagogical action, practice of perception, realization, understanding and interpretation of lecture material.
Опис
Ключові слова
лекція, університетська освіта, писемний, усний текст, педагогічна дія, lecture, university education, writing, verbal text, pedagogical action
Бібліографічний опис
Семеног, О. М. Університетська лекція у вимірах педагогічної дії [Текст] / О. М. Семеног // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії" (20-21 травня 2011 р., м. Житомир). – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2011. – С. 77–79.
Зібрання